Model

Mega Classic 600 S Hubbett
MY2025

Půdorys obytné vestavby Mega Classic 600 S Hubbett
MY2025

88 486 € včetně 21% DPH

2 229 850 Kč vč. 21% DPH
Přepočet na Kč je pouze orientační.

Základní orientační cena

Model nabízíme na platformách MAN-TGE / VW-Crafter v šestimetrové variantě.
Classic 600 S Hubbet má oproti modelu 600 S vzadu místo pevné postele elektricky posuvnou postel a tu nejširší možnou garáž. Nejsou zde kastlíky pro plynové lahve a toto je řešeno pevnou plynovou nádrží pod autem s venkovním plněním. Je pro 4 osoby na jízdu, 2 osoby na spaní. Zadní postel má díky unikátnímu rozšíření karoserie dostatek místa a pyšní se rozměrem 1900×1350, který je obdobný tomu co získáte v širší krabici Stellantisu.  Nejdůležitějším prvkem je vyhledávaná možnost mít tuto dodávku ve variantě 4×4 s tím že i při této konfiguraci se vejdete do limitu 3,5 t. V případě pohonu 4×4 se musíte smířit s vnitřní výškou 179cm namísto původních 190cm. Potěší možnost automatické převodovky, která se do tohoto limitu vejde také. Komfortní řízení, které nabízí VW/MAN, se tak dá skloubit s dravostí v terénu i prodloužením cíle trasy vašeho výletu na méně známá místa dál od civilizace.
Auto má své výhody i nevýhody. Mezi výhody bych zařadil krátký  rozvor 3,64 metru, takže poloměr otáčení je v pohodě. Celkově je  karoserie MAN / VW také o nějakých 10 cm užší, než krabice od Stllantisu, životní prostor je proto nepatrně stísněný. Poslední nevýhod byla neexistence aretace otevřených zadních křídlových dveří, ale od roku 2024 je toto již šikovně vyřešeno hydraulickými vzpěrami. Co ale považuji na naprostou bombu, je jízdní komfort a spotřeba. Toto auto se strašně příjemně ovládá, výhled je jak z autobusu, velmi dobrá ergonomie kabiny, nízká spotřeba, kvalitně zpracovaný podvozek. Zkrátka jízda s MANem nebo Crafterem je o dva levely jinde. Vůz je samozřejmě také díky tomuto komfortu trochu dražší.
Koupelna, kuchyňka a další jsou stejné ve všech našich modelech na všech platformách.

MegaMobil získal globální homologaci pro vozidla MAN i VW ve všech variantách. Všechna vozidla tedy mají globální homologaci ve 2. stupni výroby do 3,5t pro 4 osoby. Samozřejmě je zde možnost zvýšení hmotnosti až na 3,8t , což ale znamená skok do kategorie C, mýtné v celé Evropě kromě Německa a maximální rychlost 90km/h.

MY2025 L3H3 MAN TGE/VW Crafter 2,0 L3H3 103kW/140PS Euro6.4
  • MY2025 L3H3 MAN TGE/VW Crafter 2,0 L3H3 130kW/177PS Euro6.4

    Popis platformy ×

    Platforma MAN TGE 103kW/140PS 6.4 je šestimetrová varianta. Je možno ji osadit 8st. DSG Automatem, popřípadě pohonem 4x4. Celkově se toto auto vejde s odřenýma ušima do 3500kg se čtyřkolkou a automatem, tedy ŘP skupiny B. Hlavní výhodou jsou dokonalé jízdní vlastnosti, výhled jak z autobusu, velmi dobrý jízdní pocit, velmi dobrá spotřeba. Nevýhodou je vyšší hmotnost a cena oproti Stellantisu. Celkově je vnitřní prostor o 11cm užší a z hlediska vestavby jsou zde lehké kompromisy, nemající vliv na funkci.

    Platformu lze objednat i s automatickou převodovkou, a je to velmi častá volba od zákazníků. Je zde i možnost originální 4x4, ale zde narazíme na pochozí výšku vnitřního obytného prostoru, která se sníží o 10cm, takže na pouhých 180 cm.

    a

    Platforma MAN TGE 130kW/177PS 6.4 je šestimetrová varianta. Je možno ji osadit 8st. DSG Automatem, popřípadě pohonem 4x4. Celkově se toto auto vejde s odřenýma ušima do 3500kg se čtyřkolkou a automatem, tedy ŘP skupiny B. Hlavní výhodou jsou dokonalé jízdní vlastnosti, výhled jak z autobusu, velmi dobrý jízdní pocit, velmi dobrá spotřeba. Nevýhodou je vyšší hmotnost a cena oproti Stellantisu. Celkově je vnitřní prostor o 11cm užší a z hlediska vestavby jsou zde lehké kompromisy, nemající vliv na funkci.

    Platformu lze objednat i s automatickou převodovkou, a je to velmi častá volba od zákazníků. Je zde i možnost originální 4x4, ale zde narazíme na pochozí výšku vnitřního obytného prostoru, která se sníží o 10cm, takže na pouhých 180 cm.

  • Délka: 5 986 mm
    Šířka: 2 040 mm
    Výška vnější: 2 590 mm
    Výška vnitřní: 1 900 mm
    Celková přípustná hmotnost: 3 500 kg
    Hmotnost prázdného vozidla: 3 100 kg (v závislosti na výbavě)
    Doložnost: 400 kg (v závislosti na výbavě)

    Počet míst na jízdu: 2
    Počet lůžek: 2

    Sériová výbava auta

    • celková hmotnost do 3500kg/ŘP sk. B
    • přípustná hmotnost na případné tažné zařízení 750/3000kg
    • 16″ ocelová kola
    • zesílená přední náprava
    • elektronická parkovací brzda
    • čtení dopravních značek
    • Rezervní kolo plnohodnotné
    • Asistent nouzového brždění,
    • Asistent rozjezdu do kopce
    • Asistent bočního větru
    • Multikolizní brzdový systém
    • aktivní asistent jízdních pruhů
    • kožený multifunkční volant s pádly pod volantem
    • Park pilot přední a zadní
    • digitální kokpit
    • Elektrické ovládání předních oken
    • Elektrická a vyhřívaná zrcátka s děleným zrcátkem pro sledování mrtvého úhlu
    • Centrální zamykání na dálkové ovládání
    • Keyless Go
    • světelný a dešťový senzor
    • Elektronický imobilizer
    • Airbag řidiče a spolujezdce
    • Pilotní otočné sedačky s loketními opěrkami
    • Nastavitelné sedačky řidiče a spolujezdce výškově, sklopně
    • ABS, ESP, Hill-Holder (asistent sjezdu z kopce)
    • Kontrola tlaku v pneumatikách
    • Servořízení
    • Kožený volant a řadící páka
    • Tempomat s omezovačem
    • MAN Media VAN 10,4″ DAB Tuner, Bluetoth, MAN Smart link
    • nádrž na 75l paliva a 18l Addblue
    • LED denní svícení
    • Mlhovky přední
    • Klimatizace kabiny motorová
    • Držák nápojů
    • Tónovaná skla
    • Potahy sedaček shodné s potahy sedaček v nástavbě

    Sériová výbava vestavby

    • rámové výklopné okno Seitz pravé zadní dveře
    • rámové výklopné okno Seitz levé zadní dveře
    • rámové výklopné okno Seitz v jídelně
    • rámové výklopné okno Seitz v posuvných dveřích
    • střešní okno 70×50 nad kuchyní
    • střešní okno 40×40 v ložnici
    • střešní okénko v koupelně
    • 80 l nádrž na pitnou vodu
    • tlakové čerpadlo na vodu s vyrovnávací nádobou
    • 80 l nádrž na odpadní vodu (pro verzi 4×4 pouze 40 litrů)
    • kazetové WC s pojízdnou nádrží
    • Mega Winter paket : Naftové topení D+E, Truma Air vyhřívaná podlaha
    • Nádrž na LPG 20l pod autem s venkovním plněním
    • kompresorová 70 litrová lednice
    • plná izolace všech ploch 25mm
    • izolace všech neforemných míst a sloupků 6 mm
    • izolace koupelny. stropu  a podlahy
    • Remis moskytiéra v posuvných dveřích
    • Zatemnění kabiny řidiče a spolujezdce
    • Všechna boční i  střešní okna včetně zatemnění a moskytiér
    • kuchyňský dřez Dometic včetně dvou vařičů a komfortním piezozapalováním
    • zdarma volba materiálů na potahy, nábytek, čalounění a podlahu
    • čalounění bočních a zadních dveří
    • 4x 230 V zásuvky po celém vozidle
    • 5x 12 V přípojka
    • 2x USB dobíjecí zásuvka
    • 230 V venkovní přípojka pro připojení na nabíjení
    • 7x  LED osvětlení interieru rozložené v nábytku.
    • elektrický výpustný ventil na odpadní vodu
    • Elektroinstalace Victron Energy včetně boostru 32A
    • Nástavbová AGM baterie 95 Ah
    • Matrace s paměťovou pěnou
    • elektrický nástupní schůdek
    • aretační tlumiče na zadní křídlové dveře
    • LED venkovní osvětlení
    • venkovní vývod LPG
    • venkovní vývod 230V
    • venkovní sprcha

    Obytný prostor

    O několik centimetrů užší profil dodávek MAN/VW se projeví i na zúžení obytného prostoru. Hlavním rozdílem je dvoulavice u stolku, kde pro jejich pohodlné používání stačí povytáhnout je směrem do uličky a dostanou se do klasických rozměrů. Pokud ale zvolíte variantu 4×4, tak sezení na zadní dvoulavici u okénka je velmi omezené a dospělý člověk se bude mlátit do hlavy o horní skříňku. Tady (u verze 4×4) se skutečně nepočítá s cestováním 4 dospělých osob. 3 dospělí a jedno dítě již není problém.

    Kuchyňka

    Menší půdorys nebrání plnohodnotné kuchyňce se vším na co jsme u MegaMobilu zvyklí. Prostoru pro manipulaci a přípravu jídel se přidalo tím, že lednice je umístěná pod pultíkem. Ten tak navazuje na ložnici. Takže dobrá zpráva pro zákazníky kteří se rádi stravují v posteli – nemají to daleko.

    Koupelna + WC

    Opět stejný koncept jako u všech našich obytných vestaveb. Přehazovací zástěna, kde si necákáte na mísu WC, ani na umyvadlo. Po použití stačí otřít stěrkou a žádná věda s tím není. Jelikož se jedná o kastli MAN/VW, je zde potřeba počítat s menším manipulačním prostorem.

    Spaní

    Ložnice zajišťuje dostatek prostoru obdobně jako je to u ostatních modelů s příčným spaním. V tomto případě je rozšíření řešeno rozšiřující bočnicí, aby nemuselo být vynecháno zateplení a auto se stále dalo používat i v mínusových teplotách. Celá postel je zde elektricky zdvihací, takže je pak krásný přístup do široké garáže pod postelí.