Model

Mega Classic 600 Twin Stellantis
MY2025

Půdorys obytné vestavby Mega Classic 600 Twin Stellantis
MY2025

72 601 € včetně 21% DPH

1 836 800 Kč vč. 21% DPH
Přepočet na Kč je pouze orientační.

Základní orientační cena

Jedná se o nový model Classic 600 Twin na podvozcích Stellantis, který je velmi podobný modelu Twin 620 (Renault Master), který jsme představili na  na našem Youtube kanálu. Už název modelu Classic Twin 600 naznačuje, že jde o 2. místné vozidlo.
Je zde využítý každého centimetr. Díky sezení u zadní postele, které je během pár sekund přestavitelné na podélné spaní je zde vše, co potřebujete ke kempování v dodávce: možnost denního spaní bez rozkládání, dostatečně prostoru a současně i možnost sezení.
Velkolepá garáž, ve které je možné přepravovat vše, co potřebujete k životu campera, pohodlná koupena a sprcha, kterou už ale od MegaMobilu zná snad každý, kdo se o tuto značku zajímá.

Nejsem velkým příznivcem obytek pro dva, ale toto provedení je zajímavé a považuji jej svojí jednoduchostí a využitelností za ideální model pro dvě osoby. Již seriová výbava poskytuje Mega Winterpaket s naftovým topením, plynovou nádrž na 20l LPG pod autem s venkovním plněním, vyhřívanou podlahou a izolovanou odpadní nádrží.

MY2025 Stellantis (Fiat, Peugeot, Citroen, Opel) L3H2 2,2 103kW/140PS Euro6.4
  • MY2025 Stellantis (Fiat, Peugeot, Citroen, Opel) L3H2 2,2 132kW/180PS Euro6.4
  • Peugeot/Citroen/Opel/Fiat 435, model 2025 L3H2 2,2 104kW/140PS MTJ 6.4
  • Peugeot/Citroen/Opel/Fiat 435, model 2025 L3H2 2,2 132kW/180PS MTJ 6.4

    Popis platformy ×

    Modelový rok 2025, 6metrový Maxi podvozek je osazen motorem 2,2 103kW/140PS Euro 6,4 . Motor je stejný pro všechny značky Stellantisu (Fiat, Peugeot, Citroen, Opel) a jedná se o motor původem z Jeepa. Fiat motor 2,3 a nebo Peugeot motor 2,2 už tedy pro modelový rok 2025 nelze objednat. Tyto motory se vyznačují nižší hlučností, nízkou spotřebou a především lze kombinovat s automatickou 8. stupňovou převodovkou, což dříve nebylo možné. Potěší nízká spotřeba motorů, která se v reálném provozu pohybuje kolem 8,5 litrů na 100 km - tabulková spotřeba 6,7 l/100km je v běžném provozu s obytnou vestavbou nedosažitelná. Maxi podvozek je pouze u Megamobilu již v sériové výbavě. Obsahuje 16" ocelové disky s letními pneu, zdvojené zadní pérování, silnější brzdy, silnější uložení stabilizátoru a oplastované lemy blatníků a dveří. Celková délka vozidla: 5 998 mm Rozvor vozidla: 4 035 mm Celková šířka vozidla: 2 050 mm Celková výška vozidla (venkovní / vnitřní): 2590 /1930 mm. Hmotnost prázdného vozidla: cca. 2900 kg. Celková hmotnost vozidla: 3 500kg (řidičské oprávnění skupiny B). Doložnost vozidla při 20 litrech vody, 75% nafty a 75Kg řidiče je cca. 420Kg. Hmotnost přípojného vozidla (nebržděné / bržděné): 750 kg / 3 000 kg Pneumatiky: 225/75 R16 C.

    ,

    Modelový rok 2025, 6metrový Maxi podvozek je osazen motorem 2,2 132kW/180PS Euro 6,4 . Motor je stejný pro všechny značky Stellantisu (Fiat, Peugeot, Citroen, Opel) a jedná se o motor původem z Jeepa. Fiat motor 2,3 a nebo Peugeot motor 2,2 už tedy pro modelový rok 2025 nelze objednat. Tyto nové motory se vyznačují nižší hlučností, nízkou spotřebou a především lze kombinovat s automatickou 8. stupňovou převodovkou, což dříve nebylo možné. Potěší nízká spotřeba motorů, která se v reálném provozu pohybuje kolem 8,9 litrů na 100 km - tabulková spotřeba 7,4 l/100km je v běžném provozu s obytnou vestavbou nedosažitelná. Maxi podvozek je pouze u Megamobilu již v sériové výbavě. Obsahuje 16" ocelové disky s celoročními pneu, zdvojené zadní pérování, silnější brzdy, silnější uložení stabilizátoru a oplastované lemy blatníků a dveří. Celková délka vozidla: 5 998 mm Rozvor vozidla: 4 035 mm Celková šířka vozidla: 2 050 mm Celková výška vozidla (venkovní / vnitřní): 2590 /1930 mm. Hmotnost prázdného vozidla: cca. 2900 kg. Celková hmotnost vozidla: 3 500kg (řidičské oprávnění skupiny B). Doložnost vozidla při 20 litrech vody, 75% nafty a 75Kg řidiče je cca. 420Kg. Hmotnost přípojného vozidla (nebržděné / bržděné): 750 kg / 3 000 kg Pneumatiky: 225/75 R16 C.

    ,

    6.metrový Maxi podvozek L3H2, modelový rok 2025 je osazen novým motorem 2,2 MTJ 104kW/140PS Euro 6.4 Jedná se o novou motorizaci pro modely 2025 a novější. Motorizace u včech uvedených značek : Peugeot, Citroen, Opel, Fiat (nyní Stellantis) jsou již od modelu 2025 úplně stejné a je možné je za příplatek u všech značek osadit 8.stupňovou automatickou převodovkou EAT8. Doba, kdy Fiat byl nejlepšejší a Opel nikdo nechtěl, protože je to Opel je již minulostí a jednoznačně říkám, že je to úplně jedno na jaké značce to bude. Najdete pouze drobné desingové rozdíly. Maxi podvozek 435 je pouze u Megamobilu již v sériové výbavě. Obsahuje 16" ocelové disky s letními pneu, zdvojené zadní pérování, silnější brzdy, silnější uložení stabilizátoru a oplastované lemy blatníků a dveří. Objem motoru: 2 184 cm3 Výkon motoru: 104kW/140PS Emisní norma: Euro 6.4. Převodovka: 6st. manuální (Za příplatek automatická 8. stupňová) Celková délka vozidla: 5998 mm Rozvor vozidla: 4 035 mm Celková šířka vozidla: 2 050 mm Celková výška vozidla (venkovní / vnitřní): 2660 /1880 mm Hmotnost prázdného vozidla: cca. 2980 kg Celková hmotnost vozidla: 3 500kg (řidičské oprávnění skupiny B) Doložnost vozidla při 20 litrech vody s řidičem v základní výbavě: 520 kg Hmotnost přípojného vozidla (nebržděné / bržděné): 750 kg / 3 000 kg Pneumatiky: 225/75 R16 C

    , a

    6.metrový Maxi podvozek L3H2, modelový rok 2025 je osazen novým motorem 2,2 MTJ 132kW/180PS Euro 6.4 Jedná se o novou motorizaci pro modely 2025 a novější. Motorizace u včech uvedených značek : Peugeot, Citroen, Opel, Fiat (nyní Stellantis) jsou již od modelu 2025 úplně stejné a je možné je za příplatek u všech značek osadit 8.stupňovou automatickou převodovkou EAT8. Doba, kdy Fiat byl nejlepšejší a Opel nikdo nechtěl, protože je to Opel je již minulostí a jednoznačně říkám, že je to úplně jedno na jaké značce to bude. Najdete pouze drobné desingové rozdíly. Maxi podvozek 435 je pouze u Megamobilu již v sériové výbavě. Obsahuje 16" ocelové disky s letními pneu, zdvojené zadní pérování, silnější brzdy, silnější uložení stabilizátoru a oplastované lemy blatníků a dveří. Objem motoru: 2 184 cm3 Výkon motoru: 132kW/180PS Emisní norma: Euro 6.4. Převodovka: 6st. manuální (Za příplatek automatická 8. stupňová) Celková délka vozidla: 5998 mm Rozvor vozidla: 4 035 mm Celková šířka vozidla: 2 050 mm Celková výška vozidla (venkovní / vnitřní): 2660 /1880 mm Hmotnost prázdného vozidla: cca. 3000 kg Celková hmotnost vozidla: 3 500kg (řidičské oprávnění skupiny B) Doložnost vozidla při 20 litrech vody s řidičem v základní výbavě: 500 kg Hmotnost přípojného vozidla (nebržděné / bržděné): 750 kg / 3 000 kg Pneumatiky: 225/75 R16 C

  • Délka: 5 998 mm
    Šířka: 2 050 mm
    Výška vnější: 2 590 mm
    Výška vnitřní: 193 mm
    Celková přípustná hmotnost: 3 030 kg
    Hmotnost prázdného vozidla: 3 033 kg (v závislosti na výbavě)
    Doložnost: 467 kg (v závislosti na výbavě)

    Počet míst na jízdu: 2
    Počet lůžek: 2

    Sériová výbava auta

    • Heavy/Maxi podvozek 435
    • celková hmotnost do 3500kg/ŘP sk. B
    • přípustná hmotnost na případné tažné zařízení 750/3000kg
    • zesílené uložení stabilizátoru
    • 16″ ocelová kola rozteč 5×130
    • Rezervní kolo plnohodnotné
    • Plastové olemování blatníků a dveří (dle aktuální nabídky)
    • Elektrické ovládání předních oken
    • Elektrická a vyhřívaná zrcátka s děleným zrcátkem pro sledování mrtvého úhlu
    • Centrální zamykání na dálkové ovládání
    • Elektronický imobilizer
    • Airbag řidiče a spolujezdce
    • Pilotní otočné sedačky s loketními opěrkami
    • Nastavitelné sedačky řidiče a spolujezdce výškově, sklopně
    • ABS, ESP, Hill Holder (asistent rozjezdu do kopce)
    • Kontrola tlaku v pneumatikách
    • Servořízení
    • Kožený volant a řadící páka
    • Tempomat s omezovačem
    • Příprava na rádio s předními reproduktory
    • LED denní svícení
    • Mlhovky přední
    • Klimatizace kabiny motorová
    • Držák nápojů
    • Tónovaná skla
    • Potahy sedaček shodné s potahy sedaček v nástavbě

    Sériová výbava vestavby

    • rámové výklopné okno Seitz pravé zadní dveře
    • rámové výklopné okno Seitz levé zadní dveře
    • rámové výklopné okno Seitz v posuvných dveřích
    • střešní okno 70×50 nad kuchyní
    • střešní okno 40×40 v ložnici
    • střešní okénko v koupelně
    • 80 l nádrž na pitnou vodu
    • tlakové čerpadlo na vodu s vyrovnávací nádobou
    • 80 l nádrž na odpadní vodu
    • kazetové WC s pojízdnou nádrží
    • Mega zimní paket:Truma 6D+E, vyhříbvaná podlaha, izolovaná odp. nádrž)
    • 20l nádrž na LPG pod autem s venkovním plněním
    • kompresorová 70 litrová lednice Thetford
    • plná izolace všech ploch 25mm
    • izolace všech neforemných míst a sloupků 6 mm
    • izolace koupelny. stropu  a podlahy
    • Remis moskytiéra v posuvných dveřích
    • Zatemnění kabiny řidiče a spolujezdce
    • Všechna boční i  střešní okna včetně zatemnění a moskytiér
    • kuchyňský dřez Dometic včetně dvou vařičů a komfortním piezozapalováním
    • zdarma volba materiálů na potahy, nábytek, čalounění a podlahu
    • čalounění bočních a zadních dveří
    • 4x 230 V zásuvky po celém vozidle
    • 5x 12 V přípojka
    • 2x USB dobíjecí zásuvka
    • 230 V venkovní přípojka pro připojení na nabíjení
    • 7x  LED osvětlení interieru rozložené v nábytku.
    • elektrický výpustný ventil na odpadní vodu
    • Elektroinstalace Victron Energy včetně boostru 32A
    • Nástavbová AGM baterie 95 Ah

    Obytný prostor

    Obytný prostor je kromě kvalitního zpracování i velmi prakticky vyřešený. Překvapí vás množství odkládacích prostor, dva botníky sloužící zároveň jako nástupní schůdky pro menší človíčky na postel.  Veškeré šuplíky jsou s již snad všude samozřejmou, dojezdovou automatikou. Velmi dobré jsou použité panty všech horních skříněk „BLUM“, které jsou zárukou bezporuchovosti. Ve všech modelech máme otočné přední sedačky v základní výbavě a ani u tohoto dvoumístného modelu tomu není jinak. Mezi těmito předními sedadly je výsuvný rozkládací stolek, který je při složení zasunutý za sedačku řidiče. Uprostřed vozidla je sezení pro dva jedince proti sobě a pod postelí je schovaný otočný stůl. Toto sezení je možné na noc přestavět během 12 sekund na podélné spaní, díky vysouvacímu roštu.
    Nábytek z CPL voděodolného materiálu, který je vysoce odolný proti poškrábání a na jeho poškození potřebujete buďto hyperaktivní děti s kladívkem, a nebo skutečně nešetrné zacházení.

    Kuchyňka

    Kuchyňka bývá obvykle slabším místem vestaveb a proto je potřeba, aby výrobce vytvořil na co nejmenším prostoru možnost plnohodnotného využití. Megamobil použil společný dřez s dvouvařičem z nerezové oceli, zakrytý oddělenou (rozpůlenou) skleněnou deskou z tvrzeného skla.
    Dvouvařič je vybaven piezoelektrickým zapalováním a odpadá tedy každodenní hledání sirek nebo zapalovače. Tím, že je monoliticky spojený s dřezem není problém, když vám při vaření uteče trochu omáčky z hrnce, neboť uteče maximálně do dřezu. „Kuchařky domácí“ jistě ví o čem je řeč a není tedy potřeba toto dál rozvádět. Pracovní desku kuchyňské linky je možné po levé straně rozšířit o výsuvný modul. V kuchyňské lince je integrováno celkem 5 zásuvek s automatickým dojezdem, lépe řečeno skříněk na příbory, nádobí a všechny ty další nesmysly. Opět zde máme venkovní vysouvací stolek, abyste měli při ranním posezení na schůdku kam položit kávičku.

    Lednice je standardně 90litrová Dometic s malým 6,5 l mrazáčkem – jedná se o kompresorovou lednici běžící pouze na 12V s otvíráním na obě strany. Pokud tedy sedíte, máte přístup do lednice stejně tak jako když vaříte, otevřete ji z druhé strany. Při konfiguraci vozidla do výroby můžeme zadat za příplatek i lednici Vitrifrigo Slim Tower 150 Kompressor, která má dole velký chladící šuplík a nahoře větší mrazák. Nevýhodou velké lednice je ale to, že přicházíte o další úložný prostor. Tady je na zvážení, jestli je větší potřeba chladit víc piva a nebo vozit více šatiček. To si domluvte doma se svojí polovičkou.

    Koupelna + WC

    Prostorná sprcha, kde se osprchuje i „prostorově výraznější jedinec“ je snad největší pýchou Megamobilu. Má vlastní, patentovaný a přitom velmi jednoduchý systém. Koupelna je přístupná přes lamelové zašupovací dveře na magnet a nezabírají tedy prostor v uličce. To by ještě nebylo nic světoborného, ale po vstupu do toalety si můžete vybrat, zda chcete použít WC a umyvadlo (v tom případě akrylátové průhledné dveře zakrývají stěnu se sprchovou baterií), a nebo zda se chcete sprchovat (akrylátové dveře zakryjí celou toaletu a koupelnu). Ocitnete se tedy ve velmi prostorném sprchovém koutě, kde jednu stranu tvoří průhledné „sklo“, druhou tvoří lamelové dveře, třetí stranu tvoří akrylátová bílá stěna a čtvrtou stranu stěna nábytku s voděodolným povrchem. Po všech stěnách tak stéká voda do vaničky a nehrozí tedy potopa v karavanu, pokud si ze sprchy neděláte akvárium. No a co je hlavní, vše je bez látkové zástěny, ze které má mnoho karavanistů takové trauma, že se raději nesprchuje a nebo jezdí jenom do lázní. Samozřejmostí je kazetové WC se splachováním, skříňka pod a nad umyvadlem a zrcadlo, které vám řekne, kdo je na světě nejkrásnější. Kdyby se vám zdálo, že to nejste vy, tak si můžete připlatit za velké zrcadlo po celých akrylátových dveřích, kde se uvidíte již od hlavy až k patě a před odchodem na ples nebo promenádu můžete ještě urovnat šatičky nebo kravatu.
    Protože na všechny námi objednané vozy necháváme již ve výrobě dávat příplatkovou venkovní sprchu, můžete se v létě sprchovat krásně venku a dámy jistě udělají radost všudypřítomným čumilům. Pánové zase mohou rozesmát svými špeky celý kemp a nebo v případě zdatné postavy zkazit pokukujícím dámám radost z výročí svatby.

    Spaní

    • Model Classic 600 Twin je ohledně spaní velmi variabilní. Pokud si dáte příčné spaní, tak vám bohatě postačí postel 140x190cm a pokud chcete velké spaní 191x190cm, stačí jednoduché vysunutí roštu, naskládání matrací a máte letiště, kde se můžete klidně i odkopávat. Tato přestavba trvá opravdu jen 12 sekund. Tato možnost je zkrátka úžasná věc.
    • Praktické prostorné odkládací skříňky nad postelí na obou stranách, odkládací prostory pod postelí na bocích. Dvoudílná přepážka mezi garáží a uličkou je výsuvná a tudíž je na vás, zda ji tam mít, nebo jen půlku, nebo nic. Pokud si dáte přepážku do půlky garáže, dá se vytvořit pro pejska krásná bouda a pejsek vám bude ležet u nohou štěstím.
    • V základní ceně jsou okna v zadních dveřích a jsou možná samozřejmě i boční okna za mrzký peníz.
      Nad spaním je výklopné okno 50×70 cm se zatemněním a moskytiérou.
    • Celá ložnice je kompletně izolovaná a polstrovaná a nebudete vám tedy při venkovní teplotě -20 °C přimrzat peřina k zadním dveřím.
    • Na pohodlné spaní klade Megamobil velký důraz a dokladem jsou extra kvalitní matrace s paměťovou vrstvou, na které se budete vyloženě těšit.
    • Další překvapení vás čeká ve formě dvou vysouvacích šuplíků, které slouží zároveň pro snadný nástup do postele a zároveň jako dva velké botníky. Dostáváme se k úvodnímu představení značky Megamobil, která je plná příjemných překvapení, jenom se zkrátka musí vidět naživo.