
Půdorys obytné vestavby Mega Classic 600 MAN/Crafter
80 190 € včetně 21% DPH
1 925 000 Kč vč. 21% DPH
Přepočet na Kč je pouze orientační.
Cena za model se základní sériovou výbavou
Menší MAN pro 4 osoby na jízdu, 2 osoby na spaní. Zadní postel má díky unikátnímu rozšíření karoserie dostatek místa a pyšní se rozměrem 1900×1350, který je obdobný tomu co získáte v širší kastli Peugeotu nebo Fiatu. Nejdůležitějším prvkem je vyhledávaná možnost mít tuto dodávku ve variantě 4×4 s tím že i při této konfiguraci se hravě vejdete do limitu 3,5 t. V případě pohonu 4×4 se musíte smířit s vnitřní výškou 179cm namísto původních 190cm. Potěší možnost automatické převodovky, která se do tohoto limitu vejde také. Komfortní řízení, které nabízí VW/MAN, se tak dá skloubit s dravostí v terénu i prodloužením cíle trasy vašeho výletu na méně známá místa dál od civilizace.
Popis platformy ×
Platforma MAN TGE 103kW Euro 6 se používá zásadně pro modely Re-Aktiv a Vario. Nově vyvinutý motor, který je stejný jako pro VW Crafter, ale má zcela odlišnou konstrukci než měl motor 2,0 vyráběný do roku 2017 ve VW Crafter předchozí generace. Jedná se o dlouhou a vysokou karoserii. Celková délka je 6800mm a výška cca 2840mm. Rozvor náprav je 4500mm. Celkově se toto auto vejde s odřenýma ušima do 3500kg, tedy ŘP skupiny B. Hlavní výhodou jsou dokonalé jízdní vlastnosti, výhled jak z autobusu, velmi dobrý jízdní pocit, velmi dobrá spotřeba. Nevýhodou je právě dlouhý rozvor, který při nerovnostech snižuje světlou výšku a zvětšuje poloměr otáčení. Celkově je vnitřní prostor užší a z hlediska vestavby jsou zde lehké kompromisy, nemající vliv na funkci.
Platformu lze objednat i s automatickou převodovkou, a je to velmi častá volba od zákazníků. Je zde i možnost originální 4x4, ale zde narazíme na váhové limity a vnitřní obytný prostor se sníží o 10cm, takže na pouhých 180 cm.
aPlatforma VW Crafter 103kW Euro 6 se používá zásadně pro modely Re-Aktiv a Vario. Nově vyvinutý motor, který je stejný jako pro MAN TGE, ale má zcela odlišnou konstrukci než měl motor 2,0 vyráběný do roku 2017 ve VW Crafter předchozí generace. Jedná se o dlouhou a vysokou karoserii. Celková délka je 6800mm a výška cca 2840mm. Rozvor náprav je 4500mm. Celkově se toto auto vejde s odřenýma ušima do 3500kg, tedy ŘP skupiny B. Hlavní výhodou jsou dokonalé jízdní vlastnosti, výhled jak z autobusu, velmi dobrý jízdní pocit, velmi dobrá spotřeba. Nevýhodou je právě dlouhý rozvor, který při nerovnostech snižuje světlou výšku a zvětšuje poloměr otáčení. Celkově je vnitřní prostor užší a z hlediska vestavby jsou zde lehké kompromisy, nemající vliv na funkci.
Platformu lze objednat i s automatickou převodovkou a je to velmi častá volba od zákazníků. Je zde i možnost originální 4x4, ale zde narazíme na váhové limity a vnitřní obytný prostor se sníží o 10 cm, takže na pouhých 180 cm.
Délka: 6 000 mm
Šířka: 2 050 mm
Výška vnější: 2 900 mm
Výška vnitřní: 1 900 mm
Celková přípustná hmotnost: 3 500 kg
Hmotnost prázdného vozidla: 3 000 kg (v závislosti na výbavě)
Doložnost: 500 kg (v závislosti na výbavě)
Počet míst na jízdu: 4
Počet lůžek: 2
Sériová výbava podvozku
- ABS
- ESP
- asistent bočního větru
- asistent rozjezdu do kopce
- nádrž na 75 l nafty a 18 l AdBlue
- el. okna
- el nastavení zrcátek -konvex
- servo
- imobilizer
- 2x zaklapávací klíček s dálkovým centrálním zamykáním
- příprava na rádio
- 2x airbag s vypínatelným airbagem spolujezdce
- otočné přední sedačky
- klimatizace manuální kabinová
- plnohodnotná rezerva
- mlhovky s přisvětlováním do zatáček
Sériová výbava vestavby
- rámové výklopné okno Seitz levé zadní boční v ložnici
- rámové výklopné okno Seitz v jídelně
- rámové výklopné okno Seitz v posuvných dveřích
- střešní okno 70×50 nad kuchyní
- střešní okno 40×40 v ložnici
- střešní okénko v koupelně
- Okapová lišta posuvných dveří s LED osvětlením
- venkovní sprcha na levém boku
- cenkovní vývod na TV, 12V a 230V na pravém boku
- venkovní vývod na plyn (např. pro gril)
- 90 l nádrž na pitnou vodu
- tlakové čerpadlo na vodu s vyrovnávací nádobou
- 97 l nádrž na odpadní vodu
- kazetové WC s pojízdnou nádrží
- topení plynové Truma Combi 4 s 10 l boilerem
- Monocontrol regulátor na LPG Truma s Crash senzorem.
- Skříňka na 2x 11 kg PB lahev s odvětráváním
- kompresorová 90 litrová lednice Dometic s otevíráním z obou stran
- plná izolace všech ploch 25mm
- izolace všech neforemných míst a sloupků 6 mm
- izolace koupelny. stropu a podlahy
- Remis moskytiéra v posuvných dveřích
- střešní okénko v koupelně
- všechna boční i střešní okna včetně zatemnění a moskytiér
- kuchyňský dřez Dometic včetně dvou vařičů a komfortním piezozapalováním
- zdarma volba materiálů na potahy, nábytek, čalounění a podlahu
- čalounění bočních a zadních dveří
- 4x 230 V zásuvky po celém vozidle
- 5x 12 V přípojka
- 2x USB dobíjecí zásuvka
- 230 V venkovní přípojka pro připojení na nabíjení
- 7x LED osvětlení interieru rozložené v nábytku.
- Elektroblok Shaudt 208S s dobíječkou a pojistkami
- Nástavbová AGM baterie 95 Ah
Obytný prostor
O několik cm užší profil dodávek MAN/VW se projeví i na zúžení obytného prostoru. Hlavním rozdílem jsou sedačky u stolku, kde pro jejich pohodlné používání stačí povytahnout je směrem do uličky a dostanou se do klasických rozměrů.
Kuchyňka
Menší půdorys nebrání plnohodnotné kuchyňce se vším na co jsme u MegaMobilu zvyklí. Prostoru pro manipulaci a přípravu jídel se přidalo tím, že lednice je umístěná pod pultíkem. Ten tak navazuje na ložnici. Takže dobrá zpráva pro zákazníky kteří se rádi stravují v posteli – nemají to daleko. V tomto modelu je menší jídelní stoleček než v Peugeotech a Fiatech, ale o to víc u něj je místa na sezení. Samozřejmě je rozšiřitelný do uličky.
Koupelna + WC
Opět stejný koncept jako u všech našich obytných vestaveb. Přehazovací zástěna kde si necákáte na mísu WC ani na umyvadlo. Po použití stačí otřít stěrkou a žádná věda s tím není. Jelikož se jedná o kastli MAN/VW, je zde potřeba počítat s menším manipulačním prostorem a výškou 180 cm.
Spaní
Lehká úprava ložnice zajišťuje dostatek prostoru obdobně jako je to na MegaMobilu Classic 600 . V tomto případě je rozšíření řešeno rozšiřující bočnicí, aby nemuselo být vynecháno zateplení a auto se stále dalo používat i v mínusových teplotách. Rošt je zvedací a pod postelí se kromě schované nádrže na vodu, plynu a elektroskříňky nachází prostorná garáž.