Model

Mega Sport 640 Hubbett (Stellantis)
MY2025

Půdorys obytné vestavby Mega Sport 640 Hubbett (Stellantis)
MY2025

74 448 € včetně 21% DPH

1 883 534 Kč vč. 21% DPH
Přepočet na Kč je pouze orientační.

Heavy podvozek ve variantě L4H2 pro 4 osoby na jízdu, 3 osoby na spaní s možností přední přistýlky, čímž se zde našlapete i ve čtyřech.  Zadní podélné spaní  spaní široké 190 cm (v případě zvednuté postele pouze 170cm). Na této šířce mohou spát klidně 3 osoby. Levá postel má 178 cm délku, pravá má 200 cm a prostřední něco mezi. Rozdíl mezi tímto modelem Sport 640 hubbett a Sport 640 je ve dvou zásadních věcech. Tento model Sport 640 Hubbett má elektricky posuvnou postel na hliníkovém rámu a pod postelí vzniká velikánská garáž, která je sirší o 20cm než model Sport 640. Vhodné pro 3 člennou rodinu je to tedy v případě, že el. postel bude v té nejnižší poloze a pak je šířka spaní 190cm. Tento model je standardně dodáván s vnitřní výškou 193cm. Model vhodný pro ty, kteří chtějí mít podélné spaní. I přes svoji délku 636 cm zůstává Mega Sport 640 stále útulný a příjemný celoroční vůz – využijete bez jakýchkoli omezení jak v letních dnech, tak na zimní lyžovačku.

Mimořádná koupelna, která vám dokáže, že i ve vestavbě se dá pohodlně kempovat, je ve všech našich modelech stejná. Útulná podélná postel s nadstandardní paměťovou matrací zajistí klidný spánek. Dokonalá izolace vozidla zase udrží ve vozidle stabilní teplotu a ticho. Mnoho úložných prostor umožní vozit vše, co na cestování potřebujete.
Kvalitní materiály, ruční zpracování, bohatá základní výbava, velmi široká příplatková výbava a Heavy podvozek od Stellantisu s nejmodernějšími úspornými motory vám přinesou do rodiny jiné pojetí volného času. Od tohoto modelového roku 2025 je již možnost automatické 8. stupňové převodovky na všech 4 značkách (Fiat, Peugeot, Citroen, Opel), protože mají všechny 4 značky stejný motor 2,2. Můžete si tedy vybírat značku, ale stejně je to všechno na jedno kopyto.

MY2025 Stellantis (Fiat, Peugeot, Citroen, Opel) L4H2 2,2 103kW/140PS Euro6.4
  • MY2025 Stellantis (Fiat, Peugeot, Citroen, Opel) L4H2 2,2 132kW/180PS Euro6.4

    Popis platformy ×

    Modelový rok 2025, 6,4 metrový Maxi podvozek je osazen motorem 2,2 103kW/140PS Euro 6,4 . Motor je stejný pro všechny značky Stellantisu (Fiat, Peugeot, Citroen, Opel) a jedná se o motor původem z Jeepa. Fiat motor 2,3 a nebo Peugeot motor 2,2 už tedy pro modelový rok 2025 nelze objednat. Tyto nové motory se vyznačují nižší hlučností, nízkou spotřebou a především lze kombinovat s automatickou 8. stupňovou převodovkou, což dříve nebylo možné. Potěší nízká spotřeba motorů, která se v reálném provozu pohybuje kolem 8,8 litrů na 100 km - tabulková spotřeba 7,2 l/100km je v běžném provozu s obytnou vestavbou nedosažitelná. Maxi podvozek je pouze u Megamobilu již v sériové výbavě. Obsahuje 16" ocelové disky s celoročními pneu, zdvojené zadní pérování, silnější brzdy, silnější uložení stabilizátoru a oplastované lemy blatníků a dveří. Celková délka vozidla: 6 358 mm Rozvor vozidla: 4 035 mm Celková šířka vozidla: 2 050 mm Celková výška vozidla (venkovní / vnitřní): 2590 /1930 mm. Hmotnost prázdného vozidla: cca. 2970 kg. Celková hmotnost vozidla: 3 500kg (řidičské oprávnění skupiny B). Doložnost vozidla při 20 litrech vody, 75% nafty a 75Kg řidiče je cca. 350Kg. Hmotnost přípojného vozidla (nebržděné / bržděné): 750 kg / 3 000 kg Pneumatiky: 225/75 R16 C.

    a

    Modelový rok 2025, 6,4 metrový Maxi podvozek je osazen motorem 2,2 132kW/180PS Euro 6,4 . Motor je stejný pro všechny značky Stellantisu (Fiat, Peugeot, Citroen, Opel) a jedná se o motor původem z Jeepa. Fiat motor 2,3 a nebo Peugeot motor 2,2 už tedy pro modelový rok 2025 nelze objednat. Tyto nové motory se vyznačují nižší hlučností, nízkou spotřebou a především lze kombinovat s automatickou 8. stupňovou převodovkou, což dříve nebylo možné. Potěší nízká spotřeba motorů, která se v reálném provozu pohybuje kolem 9 litrů na 100 km - tabulková spotřeba 7,4 l/100km je v běžném provozu s obytnou vestavbou nedosažitelná. Maxi podvozek je pouze u Megamobilu již v sériové výbavě. Obsahuje 16" ocelové disky s celoročními pneu, zdvojené zadní pérování, silnější brzdy, silnější uložení stabilizátoru a oplastované lemy blatníků a dveří. Celková délka vozidla: 6 358 mm Rozvor vozidla: 4 035 mm Celková šířka vozidla: 2 050 mm Celková výška vozidla (venkovní / vnitřní): 2590 /1930 mm. Hmotnost prázdného vozidla: cca. 2970 kg. Celková hmotnost vozidla: 3 500kg (řidičské oprávnění skupiny B). Doložnost vozidla při 20 litrech vody, 75% nafty a 75Kg řidiče je cca. 350Kg. Hmotnost přípojného vozidla (nebržděné / bržděné): 750 kg / 3 000 kg Pneumatiky: 225/75 R16 C.

  • Délka: 6 358 mm
    Šířka: 2 050 mm
    Výška vnější: 2 590 mm
    Výška vnitřní: 193 mm
    Celková přípustná hmotnost: 3 500 kg
    Hmotnost prázdného vozidla: 3 140 kg (v závislosti na výbavě)
    Doložnost: 360 kg (v závislosti na výbavě)

    Počet míst na jízdu: 4
    Počet lůžek: 2 - 3

    Sériová výbava auta

    • Heavy/Maxi podvozek 435
    • celková hmotnost do 3500kg/ŘP sk. B
    • přípustná hmotnost na případné tažné zařízení 750/3000kg
    • zesílené uložení stabilizátoru
    • 16″ ocelová kola rozteč 5×130
    • Rezervní kolo plnohodnotné
    • Plastové olemování blatníků a dveří (dle aktuální situace)
    • Elektrické ovládání předních oken
    • Elektrická a vyhřívaná zrcátka s děleným zrcátkem pro sledování mrtvého úhlu
    • Centrální zamykání na dálkové ovládání
    • Elektronický imobilizer
    • Airbag řidiče a spolujezdce
    • Pilotní otočné sedačky s loketními opěrkami
    • Nastavitelné sedačky řidiče a spolujezdce výškově, sklopně
    • ABS, ESP, Hill Holder (asistent rozjezdu do kopce)
    • Kontrola tlaku v pneumatikách
    • Servořízení
    • Kožený volant a řadící páka
    • Tempomat s omezovačem
    • Příprava na rádio s předními reproduktory
    • LED denní svícení
    • Mlhovky přední
    • Klimatizace kabiny motorová
    • Držák nápojů
    • Tónovaná skla
    • Potahy sedaček shodné s potahy sedaček v nástavbě

    Sériová výbava vestavby

    • rámové výklopné okno Seitz levé zadní v ložnici
    • rámové výklopné okno Seitz v jídelně
    • rámové výklopné okno Seitz v posuvných dveřích
    • střešní okno 70×50 nad kuchyní
    • střešní okno 40×40 v ložnici
    • střešní okénko v koupelně
    • 80 l nádrž na pitnou vodu
    • tlakové čerpadlo na vodu s vyrovnávací nádobou
    • 80 l nádrž na odpadní vodu
    • kazetové WC s pojízdnou nádrží
    • topení plynové Truma Combi 4 s 10 l boilerem
    • Monocontrol regulátor na LPG Truma s Crash senzorem.
    • Skříňka na 2x 11 kg PB lahev s odvětráváním
    • kompresorová 90 litrová lednice Thetford (u varianty Open pouze 70L)
    • plná izolace všech ploch 25mm
    • izolace všech neforemných míst a sloupků 6 mm
    • izolace koupelny. stropu  a podlahy
    • Remis moskytiéra v posuvných dveřích
    • Zatemnění kabiny řidiče a spolujezdce
    • všechna boční i  střešní okna včetně zatemnění a moskytiér
    • kuchyňský dřez Dometic včetně dvou vařičů a komfortním piezozapalováním
    • zdarma volba materiálů na potahy, nábytek, čalounění a podlahu
    • čalounění bočních a zadních dveří
    • 4x 230 V zásuvky po celém vozidle
    • 5x 12 V přípojka
    • 2x USB dobíjecí zásuvka
    • 230 V venkovní přípojka pro připojení na nabíjení
    • 7x  LED osvětlení interieru rozložené v nábytku.
    • Elektroinstalace Victron Energy včetně boostru 30A
    • elektrický výpustný ventil na odpadní nádrž
    • Nástavbová AGM baterie 95 Ah

    Obytný prostor

    Obytný prostor je kromě kvalitního zpracování i velmi prakticky vyřešený. Překvapí vás množství odkládacích prostor, botník pod vyvýšenou podlahou, odkládací schránky na méně požívané drobnosti pod podlahou (pod stolkem). Veškeré šuplíky jsou s již snad všude samozřejmou, dojezdovou automatikou. Velmi dobré jsou použité panty všech horních skříněk „BLUM“, které jsou zárukou bezporuchovosti. Ve všech modelech máme otočné přední sedačky v základní výbavě. Hodný ocenění je i rozměrný dvojitý rozkládací stolek, který lze přestavět na třetí lůžko. Má „useknutý“ roh, aby bylo možné i za jízdy jít z kabiny řidiče do lednice pro nealko.
    Nábytek z CPL voděodolného materiálu, který je vysoce odolný proti poškrábání a na jeho poškození potřebujete buďto hyperaktivní děti s kladívkem, a nebo skutečně nešetrné zacházení.  Čtenáři ocení velmi praktickou LED lampičku umístěnou přímo nad otočnými sedadly, pod kterou je dobře vidět na čtení.

    Kuchyňka

    Kuchyňka bývá obvykle slabším místem vestaveb a proto je potřeba, aby výrobce vytvořil na co nejmenším prostoru možnost plnohodnotného využití. Megamobil použil společný dřez s dvouvařičem z nerezové oceli, zakrytý oddělenou (rozpůlenou) skleněnou deskou z tvrzeného skla.
    Dvouvařič je vybaven piezoelektrickým zapalováním a odpadá tedy každodenní hledání sirek nebo zapalovače. Tím, že je monoliticky spojený s dřezem není problém, když vám při vaření uteče trochu omáčky z hrnce, neboť uteče maximálně do dřezu. „Kuchařky domácí“ jistě ví o čem je řeč a není tedy potřeba toto dál rozvádět. Pracovní desku kuchyňské linky je možné po levé straně rozšířit o výsuvný modul. V kuchyňské lince je integrováno celkem 5 zásuvek, lépe řečeno skříněk na příbory, nádobí a všechny ty další nesmysly s automatickým dojezdem. Nově máme venkovní vysouvací stolek, abyste měli při ranním posezení na schůdku kam položit kávičku.

    Lednice je standardně 90 litrová s malým 6,5 l mrazákem a jedná se o kompresorovou lednici běžící pouze na 12V. Při konfiguraci vozidla do výroby můžeme zadat za příplatek i lednici Vitrifrigo Slim Tower 150 Kompresor, která má dole velký chladící šuplík a nahoře větší mrazák. Nevýhodou velké lednice je ale to, že přicházíte o další úložný prostor. Tady je na zvážení, jestli je pro vás výhodnější.

    Koupelna + WC

    Šikovná sprcha, kde se osprchuje i prostorově výraznější jedinec, je snad největší pýchou Megamobilu. Má vlastní, patentovaný a přitom velmi jednoduchý systém. Koupelna je přístupná přes lamelové zašupovací dveře na magnet a nezabírají tedy prostor v uličce. To by ještě nebylo nic světoborného, ale po vstupu do toalety si můžete vybrat, zda chcete použít WC a umyvadlo (v tom případě akrylátové průhledné dveře zakrývají stěnu se sprchovou baterií), a nebo zda se chcete sprchovat (akrylátové dveře zakryjí celou toaletu a koupelnu). Ocitnete se tedy ve velmi prostorném sprchovém koutě, kde jednu stranu tvoří průhledné „sklo“, druhou tvoří lamelové dveře, třetí stranu tvoří akrylátová bílá stěna a čtvrtou stranu stěna nábytku s voděodolným povrchem. Po všech stěnách tak stéká voda do vaničky a nehrozí tedy potopa v karavanu, pokud si ze sprchy neděláte akvárium. No a co je hlavní, vše je bez látkové zástěny, ze které má mnoho karavanistů takové trauma, že se raději nesprchuje a nebo jezdí jenom do lázní. Samozřejmostí je kazetové WC se splachováním, skříňka pod a nad umyvadlem a zrcadlo, které vám řekne, kdo je na světě nejkrásnější. Protože na všechny námi objednané vozy necháváme již ve výrobě dávat příplatkovou venkovní sprchu, můžete se v létě sprchovat venku.

    Spaní

    • Model Mega Sport 640 má podélné spaní pro dvě až tři osoby o šířce 190 cm a délce vlevo 178cm, vpravo 200 cm.
    • Postel je elektricky posuvná na hliníkovém rámu s lamelovými rošty a lze na ní spát v jakékoli výšce. Nosnost postele je 300Kg.
    • Praktické prostorné odkládací skříňky nad postelí na obou stranách, odkládací prostory pod postelí na bocích. Dvoudílná přepážka mezi garáží a uličkou je výsuvná a tudíž je na vás, zda ji tam mít, nebo jen půlku, nebo nic.
    • V základní ceně je v ložnici rámové, výklopné levé zadní boční okno a většinou si každý připlácí i pravé boční okno. Zadní  okna do dveří se  dodávají pouze za příplatek, ale mnoho logiky nemají, neboť při podélném spaní budete tato okna pouze okopávat a ničit polštářem či peřinou roletky a moskytiéry.
      U modelu Classic, kde se spí příčně, je tomu samozřejmě naopak.
    • Nad spaním je výklopné okno 40×40 cm se zatemněním a moskytiérou, které může být za příplatek 50x70cm, ale mnoho zákazníků to nechce.
    • Celá ložnice je kompletně izolovaná a polstrovaná a nebudete vám tedy při venkovní teplotě -20 °C přimrzat peřina k zadním dveřím a budete se zde cítit snad i lépe než doma.
    • Na pohodlné spaní klade Megamobil velký důraz a dokladem jsou extra kvalitní matrace s paměťovou vrstvou, na které se budete vyloženě těšit.
    • V případě, že jste doma nafasovali jedno vnouče, nebo vlastníte dokonce svého potomka, vyspíte se zde na tomto letišti v pohodě ve třech. Pokud vezete děti dvě, můžete vpředu po složení stolku vytvořit čtvrté,  nouzové lůžko 180×90 cm. Je to ale stálé rozkládaní a skládání a považuji to pouze za příležitostné řešení.
    • Další překvapení vás čeká pod lednicí, kde je vysouvací šuplík pro snadný nástup do postele, který slouží zároveň jako botník a dostáváme se k úvodnímu představení značky Megamobil, která je plná příjemných překvapení, jenom se zkrátka musí vidět naživo
    Přehled ochrany osobních údajů

    Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.