Model

Mega Lounge 640
Stellantis L4H3, MY2025

Půdorys obytné vestavby Mega Lounge 640
Stellantis L4H3, MY2025

81 780 € včetně 21% DPH

2 060 856 Kč vč. 21% DPH
Přepočet na Kč je pouze orientační.

Cena za model se základní sériovou výbavou, přepočet na Kč je orientační kurzem 25,20Kč za 1,-€

Tento model je velmi oblíbený v Holandsku a Německu a je pouze pro dvě osoby jak na jízdu, tak na spaní. Mega Lounge 640 je jasným favoritem pro starší pár toužící po prostoru a pohodlí, což splní prostorný  obývák s U sezením, kde si pohodlně u stolku natáhnete nohy při sledování televize, a nebo pozvete sousedy a můžete společně slavit či hrát karty.
Oblíbenost tohoto modelu na českém trhu není nijak závratná, ale veletrhy v Düsseldorfu a Stottgartu naznačují, že v Německu to je hit. Možna i proto se vyrábí v Megamobilu nyní i do Stellantisů 540, 600, 640, MANů 6m, MANů 6,8m-dokonce jako 4.místné.
Postaveno na Heavy podvozku Stellantis L4H3.

Pod zadním elektricky zdvihacím dvojlůžkem, které normálně visí u stropu (zůstává 10 cm na peřiny), se nachází obývací pokoj. Večer se zamáčkne stolek a sesune el. dvoulůžko, které vyplní onen obývák a vznikne letiště na spaní. Auto má nekonečně úložných prostor, ovšem bez velké garáže.

Dokonalá izolace, elektrická soběstačnost, bohatá základní výbava, unikátní sprcha, kvalitní použité materiály a celková propracovanost tohoto vozu vám nedá šanci pochybovat o tom, že není nutné mít obytný autobus k tomu, abychom svobodně a plnohodnotně užívali dnů volna.

MY2025 Stellantis (Fiat, Peugeot, Citroen, Opel) L4H3 2,2 103kW/140PS Euro6.4
  • MY2025 Stellantis (Fiat, Peugeot, Citroen, Opel) L4H3 2,2 132kW/180PS Euro6.4

    Popis platformy ×

    Modelový rok 2025, 6,4 metrový Maxi podvozek je osazen motorem 2,2 103kW/140PS Euro 6,4 . Motor je stejný pro všechny značky Stellantisu (Fiat, Peugeot, Citroen, Opel) a jedná se o motor původem z Jeepa. Fiat motor 2,3 a nebo Peugeot motor 2,2 už tedy pro modelový rok 2025 nelze objednat. Tyto nové motory se vyznačují nižší hlučností, nízkou spotřebou a především lze kombinovat s automatickou 8. stupňovou převodovkou, což dříve nebylo možné. Potěší nízká spotřeba motorů, která se v reálném provozu pohybuje kolem 9,4 litrů na 100 km - tabulková spotřeba 7,8 l/100km je v běžném provozu s obytnou vestavbou nedosažitelná. Maxi podvozek je pouze u Megamobilu již v sériové výbavě. Obsahuje 16" ocelové disky s celoročními pneu, zdvojené zadní pérování, silnější brzdy, silnější uložení stabilizátoru a oplastované lemy blatníků a dveří. Celková délka vozidla: 6 358 mm Rozvor vozidla: 4 035 mm Celková šířka vozidla: 2 050 mm Celková výška vozidla (venkovní / vnitřní): 2900 /2100 mm. Hmotnost prázdného vozidla: cca. 3020kg. Celková hmotnost vozidla: 3 500kg (řidičské oprávnění skupiny B). Doložnost vozidla při 20 litrech vody, 75% nafty a 75Kg řidiče je cca. 300Kg. Hmotnost přípojného vozidla (nebržděné / bržděné): 750 kg / 3 000 kg Pneumatiky: 225/75 R16 C.

    a

    Modelový rok 2025, 6,4 metrový Maxi podvozek je osazen motorem 2,2 132kW/180PS Euro 6,4 . Motor je stejný pro všechny značky Stellantisu (Fiat, Peugeot, Citroen, Opel) a jedná se o motor původem z Jeepa. Fiat motor 2,3 a nebo Peugeot motor 2,2 už tedy pro modelový rok 2025 nelze objednat. Tyto nové motory se vyznačují nižší hlučností, nízkou spotřebou a především lze kombinovat s automatickou 8. stupňovou převodovkou, což dříve nebylo možné. Potěší nízká spotřeba motorů, která se v reálném provozu pohybuje kolem 9,6 litrů na 100 km - tabulková spotřeba 8,0 l/100km je v běžném provozu s obytnou vestavbou nedosažitelná. Maxi podvozek je pouze u Megamobilu již v sériové výbavě. Obsahuje 16" ocelové disky s celoročními pneu, zdvojené zadní pérování, silnější brzdy, silnější uložení stabilizátoru a oplastované lemy blatníků a dveří. Celková délka vozidla: 6 358 mm Rozvor vozidla: 4 035 mm Celková šířka vozidla: 2 050 mm Celková výška vozidla (venkovní / vnitřní): 2900 /2100 mm. Hmotnost prázdného vozidla: cca. 3020kg. Celková hmotnost vozidla: 3 500kg (řidičské oprávnění skupiny B). Doložnost vozidla při 20 litrech vody, 75% nafty a 75Kg řidiče je cca. 300Kg. Hmotnost přípojného vozidla (nebržděné / bržděné): 750 kg / 3 000 kg Pneumatiky: 225/75 R16 C.

  • Délka: 6 358 mm
    Šířka: 2 050 mm
    Výška vnější: 2 900 mm
    Výška vnitřní: 2 017 mm
    Celková přípustná hmotnost: 3 500 kg
    Hmotnost prázdného vozidla: 3 150 kg (v závislosti na výbavě)
    Doložnost: 350 kg (v závislosti na výbavě)

    Počet míst na jízdu: 2
    Počet lůžek: 2

    Sériová výbava auta

    • Heavy/Maxi podvozek 435
    • celková hmotnost do 3500kg/ŘP sk. B
    • přípustná hmotnost na případné tažné zařízení 750/3000kg
    • zesílené uložení stabilizátoru
    • 16″ ocelová kola rozteč 5×130
    • Rezervní kolo plnohodnotné
    • Plastové olemování blatníků a dveří (dle aktuální situace)
    • Elektrické ovládání předních oken
    • Elektrická a vyhřívaná zrcátka s děleným zrcátkem pro sledování mrtvého úhlu
    • Centrální zamykání na dálkové ovládání
    • Elektronický imobilizer
    • Airbag řidiče a spolujezdce
    • Pilotní otočné sedačky s loketními opěrkami
    • Nastavitelné sedačky řidiče a spolujezdce výškově, sklopně
    • ABS, ESP, Hill Holder (asistent rozjezdu do kopce)
    • Kontrola tlaku v pneumatikách
    • Servořízení
    • Kožený volant a řadící páka
    • Tempomat s omezovačem
    • Příprava na rádio s předními reproduktory
    • LED denní svícení
    • Mlhovky přední
    • Klimatizace kabiny motorová
    • Držák nápojů
    • Tónovaná skla
    • Potahy sedaček shodné s potahy sedaček v nástavbě

    Sériová výbava vestavby

    • rámové výklopné okno Seitz levé zadní v ložnici
    • rámové výklopné okno Seitz v posuvných dveřích
    • střešní okno 70×50 nad obývákem
    • střešní okno 40×40 nad kuchyňkou
    • střešní okénko v koupelně
    • elektrická stahovací postel nad U sezením
    • 80 l nádrž na pitnou vodu
    • tlakové čerpadlo na vodu s vyrovnávací nádobou
    • 80 l nádrž na odpadní vodu
    • kazetové WC s pojízdnou nádrží
    • topení plynové Truma Combi 4 s 10 l boilerem
    • Monocontrol regulátor na LPG Truma s Crash senzorem.
    • Skříňka na 1x 11 kg PB lahev s odvětráváním
    • kompresorová 90 litrová lednice Thetford (u varianty Open pouze 70L)
    • plná izolace všech ploch 25mm
    • izolace všech neforemných míst a sloupků 6 mm
    • izolace koupelny. stropu  a podlahy
    • Remis moskytiéra v posuvných dveřích
    • Zatemnění kabiny řidiče a spolujezdce
    • všechna boční i  střešní okna včetně zatemnění a moskytiér
    • kuchyňský dřez Dometic včetně dvou vařičů a komfortním piezozapalováním
    • zdarma volba materiálů na potahy, nábytek, čalounění a podlahu
    • čalounění bočních a zadních dveří
    • 4x 230 V zásuvky po celém vozidle
    • 5x 12 V přípojka
    • 2x USB dobíjecí zásuvka
    • 230 V venkovní přípojka pro připojení na nabíjení
    • 7x  LED osvětlení interieru rozložené v nábytku.
    • Elektroinstalace Victron Energy včetně boostru 30A
    • elektrický výpustný ventil na odpadní nádrž
    • Nástavbová AGM baterie 95 Ah

    Obytný prostor

    Tento model Mega Lounge 640 má zcela odlišný obytný prostor od všech našich ostatních modelů. Chybí zde druhá řada sedadel na jízdu a je tedy jen pro dva. Koupelna je hned za řidičem, pak následuje lednice a šatní skříň. Kuchyňská linka je stejná, jako vždy, za ní jsou police. Celý zadní prostor je obývací. Pro den je postel vyjetá až ke stropu. Dole je kulaté sezení se stolem uprostřed, který je posuvný do všech směrů. Silnější postavy si jej tak odsunou na stranu, pohodlně se usadí a pak si jej přisunou.  Jste obloženi skříňkami a odkládacími plochami. Na spaní se hydraulický stolek zamáčkne do spodní polohy, sjede postel i s polštáři a peřinami a vytváří se tak velké letiště. Toto auto nemá garáž, ale má vzadu dostatek prostoru na uložení venkovního stolku do šířky 80cm a skládací židle. Po stranách je pak pod kulatým sezením umístěné topení (na tom se sedí nejlépe), elektroinstalace, nádrž na vodu a plynová skříňka.  Uprostřed auta je tolik prostoru, že se dá při dobré hudbě i tancovat. Veškeré šuplíky jsou s již snad všude samozřejmou, dojezdovou automatikou. Velmi dobré jsou použité panty všech horních skříněk „BLUM“, které jsou zárukou bezporuchovosti.
    Nábytek z CPL z voděodolného materiálu, který je vysoce odolný proti poškrábání.

    Kuchyňka

    Kuchyňka bývá obvykle slabším místem vestaveb a proto je potřeba, aby výrobce vytvořil na co nejmenším prostoru možnost plnohodnotného využití. Megamobil použil společný dřez s dvouvařičem z nerezové oceli, zakrytý oddělenou (rozpůlenou) skleněnou deskou z tvrzeného skla.
    Dvouvařič je vybaven piezoelektrickým zapalováním a odpadá tedy každodenní hledání sirek nebo zapalovače. Tím, že je monoliticky spojený s dřezem není problém, když vám při vaření uteče trochu omáčky z hrnce, neboť uteče maximálně do dřezu. „Kuchařky domácí“ jistě ví o čem je řeč a není tedy potřeba toto dál rozvádět. Pracovní desku kuchyňské linky je možné po levé straně rozšířit o výsuvný modul. V kuchyňské lince je integrováno celkem 5 zásuvek, lépe řečeno skříněk na příbory, nádobí a všechny ty další nesmysly s automatickým dojezdem. Máme i venkovní vysouvací stolek, abyste měli při ranním posezení na schůdku kam položit kávičku.

    Lednice je standardně oboustranně otvíratelná 90 litrová s malým 6,5 l mrazáčkem a jedná se o kompresorovou lednici běžící pouze na 12V. Při konfiguraci vozidla do výroby můžeme zadat za příplatek i lednici Vitrifrigo Slim Tower 150 Kompressor, která má dole velký chladící šuplík a nahoře větší mrazák.  Nevýhodou velké lednice je ale to, že přicházíte o další úložný prostor. Tady je na zvážení, jestli je větší potřeba chladit pivo a nebo vozit více šatiček.

    Koupelna + WC

    Prostorná sprcha, kde se osprchuje i prostorově výraznější jedinec  je snad největší pýchou Megamobilu. Má vlastní, patentovaný a přitom velmi jednoduchý systém. Koupelna je přístupná přes lamelové zašupovací dveře na magnet a nezabírají tedy prostor v uličce. To by ještě nebylo nic světoborného, ale po vstupu do toalety si můžete vybrat, zda chcete použít WC a umyvadlo (v tom případě akrylátové průhledné dveře zakrývají stěnu se sprchovou baterií), a nebo zda se chcete sprchovat (akrylátové dveře zakryjí celou toaletu a koupelnu). Ocitnete se tedy ve velmi prostorném sprchovém koutě, kde jednu stranu tvoří průhledné „sklo“, druhou tvoří lamelové dveře, třetí stranu tvoří akrylátová bílá stěna a čtvrtou stranu stěna nábytku s voděodolným povrchem. Po všech stěnách tak stéká voda do vaničky a nehrozí tedy potopa v karavanu, pokud si ze sprchy neděláte akvárium. No a co je hlavní, vše je bez látkové zástěny, ze které má mnoho karavanistů takové trauma, že se raději nesprchuje a nebo jezdí jenom do lázní. Samozřejmostí je kazetové WC se splachováním, skříňka pod a nad umyvadlem a zrcadlo, které vám řekne, kdo je na světě nejkrásnější. Protože na všechny námi objednané vozy necháváme již ve výrobě dávat příplatkovou venkovní sprchu, můžete se v létě sprchovat krásně venku a dámy jistě udělají radost všudepřítomným čumilům. Pánové zase mohou rozesmát svými špeky celý kemp a nebo v případě zdatné postavy zkazit pokukujícím dámám radost z výročí svatby.

    Spaní

    • Model Mega Lounge 640 má spaní pouze pro dvě osoby. Jedná se o elektricky výsuvnou postel, na které jde ale spát jenom ve spodní pozici. Celá postel má délku 200cm a šířka je 180cm.
    • Pod touto postelí není klasická garáž, na kterou jste zvyklí z našich ostatních modelů, ale různé prostorově limitované odkládací prostory.
    • Kolem postele, pod postelí na bocích, v opěradlech a zkrátka všude jsou odkládací prostory. Je jich vlastně tolik, že bych ani nevěděl, co mám kde hledat a bez manželky bych zřejmě to modré oblíbené tričko nenašel.
    • V základní ceně je v ložnici levé zadní boční okno. Pravé je příplatkové a je možnost i do zadních dveří.
    • Celá ložnice je kompletně izolovaná a polstrovaná a nebudete vám tedy při venkovní teplotě -20 °C přimrzat peřina k zadním dveřím a budete se zde cítit snad i lépe než doma.
    • Na pohodlné spaní klade Megamobil velký důraz a dokladem jsou extra kvalitní matrace s paměťovou vrstvou, na které se budete vyloženě těšit.
    • Tento model se mi velmi těžce popisuje, neboť jsem jej již sice prodával, ale osobně jsem v něm ještě sám nekempoval. Neumím tedy dost dobře docenit jeho výhody a nevýhody. Jedinou velkou výhodu vidím v tom, že každopádně NEmůžete vzít sebou na dovolenou ani děti ani tchýni.