Půdorys obytné vestavby Mega Sport 640
72 410 € včetně 21% DPH
1 738 000 Kč vč. 21% DPH
Přepočet na Kč je pouze orientační.
Cena za model se základní sériovou výbavou
Heavy podvozek ve variantě L4 H2 pro 4 osoby na jízdu, 3 osoby na spaní s možností přední přistýlky, čímž se zde našlapete i ve čtyřech. Zadní podélné spaní spaní široké 190 cm. Na této šířce mohou spát klidně 3 osoby. Levá postel má 178 cm délku, pravá má při prodloužení 200 cm a prostřední něco mezi. Zadní postel je s výklopným roštem, který má 20 cm vysouvací prodloužení na 2 metry. Vhodné pro 3 člennou rodinu s možností čtvrtého nocležníka na přední přistýlce. Tento model je standardně dodáván s vnitřní výškou 188 cm, ale je možno jej objednat i s vysokou střechou H3 a tím se vnitřní výška zvedne na 210 cm. Model vhodný pro ty, kteří chtějí mít podélné spaní. I přes svoji délku 636 cm zůstává Mega Sport 640 stále útulný a příjemný celoroční vůz – využijete bez jakýchkoli omezení jak v letních dnech, tak na zimní lyžovačku.
Mimořádná koupelna, která vám dokáže, že i ve vestavbě se dá pohodlně kempovat, je ve všech našich modelech stejná. Útulná podélná postel s nadstandardní paměťovou matrací zajistí klidný spánek. Dokonalá izolace vozidla zase udrží ve vozidle stabilní teplotu a ticho. Mnoho úložných prostor umožní vozit vše, co na cestování potřebujete.
Kvalitní materiály, ruční zpracování, bohatá základní výbava, velmi široká příplatková výbava a Heavy podvozek od Peugeotu, Citroenu, Oplu či Maxi podvozek od Fiatu s nejmodernějšími úspornými motory vám přinesou do rodiny jiné pojetí volného času.
Popis platformy ×
Tento 6,4metrový Heavy podvozek je osazen motorem 2,2 Blue HDi 103kW/140PS Euro 6 D-Final používající adblue technologii. Tyto nové motory se vyznačují spolehlivostí, kvalitou zpracování a nízkou spotřebou a nemají absolutně nic společného, jak si mnozí myslí, s předchozí generací motorů 2,2 HDi z předchozích 10 let, které kooperovali s Fordem a nebyla to zrovna dobrá volba. Motory 2,2 BlueHDi Euro 6D-Final využívají AdBlue (močovinu). Nádrž na AddBlue má objem 12 litrů a jedna náplň má vystačit minimálně na cca 10 000 km (Praxe ukazuje, že vystačí tak na 8000km). Dozajista potěší nízká spotřeba těchto motorů, která se v reálném provozu pohybuje kolem 8,8 litrů na 100 km (tabulková spotřeba 6,9 l/100km je v běžném provozu nedosažitelná). Není možno jej kombinovat s automatickou převodovkou. Heavy podvozek je pouze u Megamobilu již v sériové výbavě !!! a obsahuje 16" ocelové disky s letními pneu, zdvojené zadní pérování, silnější brzdy, silnější uložení stabilizátoru a kompletně oplastované lemy blatníků a dveří Objem motoru: 2 198 cm3 Výkon motoru: 103kW/140PS Emisní norma: Euro 6 D-Final Převodovka: 6st. manuální Celková délka vozidla: 6 360 mm Rozvor vozidla: 4 035 mm Celková šířka vozidla: 2 050 mm Celková výška vozidla (venkovní / vnitřní): 2660 /1880 mm Hmotnost prázdného vozidla: cca. 2950 kg Celková hmotnost vozidla: 3 500kg (řidičské oprávnění skupiny B) Doložnost vozidla při 20 litrech vody v základní výbavě: 550 kg Hmotnost přípojného vozidla (nebržděné / bržděné): 750 kg / 3 000 kg Pneumatiky: 225/75 R16 C
,Tento 6,4metrový Heavy podvozek je osazen motorem 2,2 Blue HDi 121kW/165PS Euro 6 D-Final používající adblue technologii. Tyto nové motory se vyznačují spolehlivostí, kvalitou zpracování a nízkou spotřebou a nemají absolutně nic společného, jak si mnozí myslí, s předchozí generací motorů 2,2 HDi z předchozích 10 let, které kooperovali s Fordem a nebyla to zrovna dobrá volba. Motory 2,2 BlueHDi Euro 6D-Final využívají AdBlue (močovinu). Nádrž na AdBlue má objem 12 litrů a jedna náplň má vystačit minimálně na cca 10 000 km (Praxe ukazuje, že vystačí tak na 8000km). Dozajista potěší nízká spotřeba těchto motorů, která se v reálném provozu pohybuje kolem 8,8litrů na 100 km (tabulková spotřeba 6,9 l/100km je v běžném provozu nedosažitelná). Není možno jej kombinovat s automatickou převodovkou. Heavy podvozek je pouze u Megamobilu již v sériové výbavě a obsahuje 16" ocelové disky s letními pneu, zdvojené zadní pérování, silnější brzdy, silnější uložení stabilizátoru a kompletně oplastované lemy blatníků a dveří Objem motoru: 2 198 cm3 Výkon motoru: 121kW/165PS Emisní norma: Euro 6 D-Final Převodovka: 6st. manuální Celková délka vozidla: 6 360 mm Rozvor vozidla: 4 035 mm Celková šířka vozidla: 2 050 mm Celková výška vozidla (venkovní / vnitřní): 2660 /1880 mm Hmotnost prázdného vozidla: cca. 2950 kg Celková hmotnost vozidla: 3 500kg (řidičské oprávnění skupiny B) Doložnost vozidla při 20 litrech vody v základní výbavě: 550 kg Hmotnost přípojného vozidla (nebržděné / bržděné): 750 kg / 3 000 kg Pneumatiky: 225/75 R16 C
,Tento 6,4metrový Maxi podvozek je osazen novým motorem 2,2 MTJ 3 103kW/140PS Euro 6 D-Final používající addblue technologii. Motory 2,2 MTJ Euro 6D-Final využívají AddBlue (močovinu). Nádrž na AddBlue má objem 12 litrů. Dozajista potěší nízká spotřeba těchto motorů, která se v reálném provozu pohybuje kolem 8,8 litrů na 100 km (tabulková spotřeba 7,1l/100km je v běžném provozu nedosažitelná). Je možno za příplatek osadit automatickou převodovkou Maxi podvozek je pouze u Megamobilu již v sériové výbavě !!! a obsahuje 16" ocelové disky s letními pneu, zdvojené zadní pérování, silnější brzdy, silnější uložení stabilizátoru a kompletně oplastované lemy blatníků a dveří Objem motoru: 2 184 cm3 Výkon motoru: 103kW/140PS Emisní norma: Euro 6 D-Final Převodovka: 6st. manuální (Za příplatek automatická) Celková délka vozidla: 6 360 mm Rozvor vozidla: 4 035 mm Celková šířka vozidla: 2 050 mm Celková výška vozidla (venkovní / vnitřní): 2660 /1880 mm Hmotnost prázdného vozidla: cca. 3000 kg Celková hmotnost vozidla: 3 500kg (řidičské oprávnění skupiny B) Doložnost vozidla při 20 litrech vody v základní výbavě: 500 kg Hmotnost přípojného vozidla (nebržděné / bržděné): 750 kg / 3 000 kg Pneumatiky: 225/75 R16 C
,Tento 6,4metrový Maxi podvozek je osazen novým motorem 2,2 MTJ 3 118kW/160PS Euro 6 D-Final používající addblue technologii. Motory 2,2 MTJ Euro 6D-Final využívají AddBlue (močovinu). Nádrž na AddBlue má objem 12 litrů. Dozajista potěší nízká spotřeba těchto motorů, která se v reálném provozu pohybuje kolem 9,5 litrů na 100 km (tabulková spotřeba 7,6l/100km je v běžném provozu nedosažitelná). Je možno za příplatek osadit automatickou převodovkou Maxi podvozek je pouze u Megamobilu již v sériové výbavě !!! a obsahuje 16" ocelové disky s letními pneu, zdvojené zadní pérování, silnější brzdy, silnější uložení stabilizátoru a kompletně oplastované lemy blatníků a dveří Objem motoru: 2 184 cm3 Výkon motoru: 118kW/160PS Emisní norma: Euro 6 D-Final Převodovka: 6st. manuální (Za příplatek automatická) Celková délka vozidla: 6 360 mm Rozvor vozidla: 4 035 mm Celková šířka vozidla: 2 050 mm Celková výška vozidla (venkovní / vnitřní): 2660 /1880 mm Hmotnost prázdného vozidla: cca. 3000 kg Celková hmotnost vozidla: 3 500kg (řidičské oprávnění skupiny B) Doložnost vozidla při 20 litrech vody v základní výbavě: 500 kg Hmotnost přípojného vozidla (nebržděné / bržděné): 750 kg / 3 000 kg Pneumatiky: 225/75 R16 C
,Tento 6,4metrový Maxi podvozek je osazen novým motorem 2,2 MTJ 3 132kW/180PS Euro 6 D-Final používající addblue technologii. Motory 2,2 MTJ Euro 6D-Final využívají AddBlue (močovinu). Nádrž na AddBlue má objem 12 litrů. Dozajista potěší nízká spotřeba těchto motorů, která se v reálném provozu pohybuje kolem 10 litrů na 100 km (tabulková spotřeba 8l/100km je v běžném provozu nedosažitelná). Je možno za příplatek osadit automatickou převodovkou. Maxi podvozek je pouze u Megamobilu již v sériové výbavě !!! a obsahuje 16" ocelové disky s letními pneu, zdvojené zadní pérování, silnější brzdy, silnější uložení stabilizátoru a kompletně oplastované lemy blatníků a dveří Objem motoru: 2 184 cm3 Výkon motoru: 132kW/180PS Emisní norma: Euro 6 D-Final Převodovka: 6st. manuální (Za příplatek automatická) Celková délka vozidla: 6 360 mm Rozvor vozidla: 4 035 mm Celková šířka vozidla: 2 050 mm Celková výška vozidla (venkovní / vnitřní): 2660 /1880 mm Hmotnost prázdného vozidla: cca. 3000 kg Celková hmotnost vozidla: 3 500kg (řidičské oprávnění skupiny B) Doložnost vozidla při 20 litrech vody v základní výbavě: 500 kg Hmotnost přípojného vozidla (nebržděné / bržděné): 750 kg / 3 000 kg Pneumatiky: 225/75 R16 C
,Opel nově potří do skupiny Stellantis a je technicky, motoricky i rozměrově identický se značkou Peugeot a Citroen.
Tento 6,4metrový Heavy podvozek je osazen motorem 2,2 Blue HDi 103kW/140PS Euro 6 D-Final používající adblue technologii. Tyto nové motory se vyznačují spolehlivostí, kvalitou zpracování a nízkou spotřebou a nemají absolutně nic společného, jak si mnozí myslí, s předchozí generací motorů 2,2 HDi z předchozích 10 let, které kooperovali s Fordem a nebyla to zrovna dobrá volba. Motory 2,2 BlueHDi Euro 6D-Final využívají AdBlue (močovinu). Nádrž na AddBlue má objem 12 litrů a jedna náplň má vystačit minimálně na cca 10 000 km (Praxe ukazuje, že vystačí tak na 8000km). Dozajista potěší nízká spotřeba těchto motorů, která se v reálném provozu pohybuje kolem 8,8 litrů na 100 km (tabulková spotřeba 6,9 l/100km je v běžném provozu nedosažitelná). Není možno jej kombinovat s automatickou převodovkou. Heavy podvozek je pouze u Megamobilu již v sériové výbavě !!! a obsahuje 16" ocelové disky s letními pneu, zdvojené zadní pérování, silnější brzdy, silnější uložení stabilizátoru a kompletně oplastované lemy blatníků a dveří Objem motoru: 2 198 cm3 Výkon motoru: 103kW/140PS Emisní norma: Euro 6 D-Final Převodovka: 6st. manuální Celková délka vozidla: 6 360 mm Rozvor vozidla: 4 035 mm Celková šířka vozidla: 2 050 mm Celková výška vozidla (venkovní / vnitřní): 2660 /1880 mm Hmotnost prázdného vozidla: cca. 2950 kg Celková hmotnost vozidla: 3 500kg (řidičské oprávnění skupiny B) Doložnost vozidla při 20 litrech vody v základní výbavě: 550 kg Hmotnost přípojného vozidla (nebržděné / bržděné): 750 kg / 3 000 kg Pneumatiky: 225/75 R16 C
,Opel nově potří do skupiny Stellantis a je technicky, motoricky i rozměrově identický se značkou Peugeot a Citroen.
Tento 6,4metrový Heavy podvozek je osazen motorem 2,2 Blue HDi 121kW/165PS Euro 6 D-Final používající adblue technologii. Tyto nové motory se vyznačují spolehlivostí, kvalitou zpracování a nízkou spotřebou a nemají absolutně nic společného, jak si mnozí myslí, s předchozí generací motorů 2,2 HDi z předchozích 10 let, které kooperovali s Fordem a nebyla to zrovna dobrá volba. Motory 2,2 BlueHDi Euro 6D-Final využívají AdBlue (močovinu). Nádrž na AdBlue má objem 12 litrů a jedna náplň má vystačit minimálně na cca 10 000 km (Praxe ukazuje, že vystačí tak na 8000km). Dozajista potěší nízká spotřeba těchto motorů, která se v reálném provozu pohybuje kolem 8,8litrů na 100 km (tabulková spotřeba 6,9 l/100km je v běžném provozu nedosažitelná). Není možno jej kombinovat s automatickou převodovkou. Heavy podvozek je pouze u Megamobilu již v sériové výbavě a obsahuje 16" ocelové disky s letními pneu, zdvojené zadní pérování, silnější brzdy, silnější uložení stabilizátoru a kompletně oplastované lemy blatníků a dveří Objem motoru: 2 198 cm3 Výkon motoru: 121kW/165PS Emisní norma: Euro 6 D-Final Převodovka: 6st. manuální Celková délka vozidla: 6 360 mm Rozvor vozidla: 4 035 mm Celková šířka vozidla: 2 050 mm Celková výška vozidla (venkovní / vnitřní): 2660 /1880 mm Hmotnost prázdného vozidla: cca. 2950 kg Celková hmotnost vozidla: 3 500kg (řidičské oprávnění skupiny B) Doložnost vozidla při 20 litrech vody v základní výbavě: 550 kg Hmotnost přípojného vozidla (nebržděné / bržděné): 750 kg / 3 000 kg Pneumatiky: 225/75 R16 C
,Tento 6,4metrový Heavy podvozek je osazen motorem 2,2 Blue HDi 121kW/165PS Euro 6 D-Final používající adblue technologii. Tyto nové motory se vyznačují spolehlivostí, kvalitou zpracování a nízkou spotřebou a nemají absolutně nic společného, jak si mnozí myslí, s předchozí generací motorů 2,2 HDi z předchozích 10 let, které kooperovali s Fordem a nebyla to zrovna dobrá volba. Motory 2,2 BlueHDi Euro 6D-Final využívají AdBlue (močovinu). Nádrž na AdBlue má objem 12 litrů a jedna náplň má vystačit minimálně na cca 10 000 km (Praxe ukazuje, že vystačí tak na 8000km). Dozajista potěší nízká spotřeba těchto motorů, která se v reálném provozu pohybuje kolem 8,8litrů na 100 km (tabulková spotřeba 6,9 l/100km je v běžném provozu nedosažitelná). Není možno jej kombinovat s automatickou převodovkou. Heavy podvozek je pouze u Megamobilu již v sériové výbavě a obsahuje 16" ocelové disky s letními pneu, zdvojené zadní pérování, silnější brzdy, silnější uložení stabilizátoru a kompletně oplastované lemy blatníků a dveří Objem motoru: 2 198 cm3 Výkon motoru: 121kW/165PS Emisní norma: Euro 6 D-Final Převodovka: 6st. manuální Celková délka vozidla: 6 360 mm Rozvor vozidla: 4 035 mm Celková šířka vozidla: 2 050 mm Celková výška vozidla (venkovní / vnitřní): 2660 /1880 mm Hmotnost prázdného vozidla: cca. 2950 kg Celková hmotnost vozidla: 3 500kg (řidičské oprávnění skupiny B) Doložnost vozidla při 20 litrech vody v základní výbavě: 550 kg Hmotnost přípojného vozidla (nebržděné / bržděné): 750 kg / 3 000 kg Pneumatiky: 225/75 R16 C
, aTento 6,4metrový Heavy podvozek je osazen motorem 2,2 Blue HDi 103kW/140PS Euro 6 D-Final používající adblue technologii. Tyto nové motory se vyznačují spolehlivostí, kvalitou zpracování a nízkou spotřebou a nemají absolutně nic společného, jak si mnozí myslí, s předchozí generací motorů 2,2 HDi z předchozích 10 let, které kooperovali s Fordem a nebyla to zrovna dobrá volba. Motory 2,2 BlueHDi Euro 6D-Final využívají AdBlue (močovinu). Nádrž na AdBlue má objem 12 litrů a jedna náplň má vystačit minimálně na cca 10 000 km (Praxe ukazuje, že vystačí tak na 8000km). Dozajista potěší nízká spotřeba těchto motorů, která se v reálném provozu pohybuje kolem 9,2 litrů na 100 km (tabulková spotřeba 7,2 l/100km je v běžném provozu nedosažitelná). Není možno jej kombinovat s automatickou převodovkou. Heavy podvozek je pouze u Megamobilu již v sériové výbavě a obsahuje 16" ocelové disky s letními pneu, zdvojené zadní pérování, silnější brzdy, silnější uložení stabilizátoru a kompletně oplastované lemy blatníků a dveří Objem motoru: 2 198 cm3 Výkon motoru: 103kW/165PS Emisní norma: Euro 6 D-Final Převodovka: 6st. manuální Celková délka vozidla: 6 360 mm Rozvor vozidla: 4 035 mm Celková šířka vozidla: 2 050 mm Celková výška vozidla (venkovní / vnitřní): 2900 /2100 mm Hmotnost prázdného vozidla: cca. 3050 kg Celková hmotnost vozidla: 3 500kg (řidičské oprávnění skupiny B) Doložnost vozidla při 20 litrech vody v základní výbavě: 450 kg Hmotnost přípojného vozidla (nebržděné / bržděné): 750 kg / 3 000 kg Pneumatiky: 225/75 R16 C
Délka: 6 360 mm
Šířka: 2 050 mm
Výška vnější: 2 700 mm
Výška vnitřní: 1 880 mm
Celková přípustná hmotnost: 3 500 kg
Hmotnost prázdného vozidla: 3 000 kg (v závislosti na výbavě)
Doložnost: 500 kg (v závislosti na výbavě)
Počet míst na jízdu: 4
Počet lůžek: 3 - 4
Sériová výbava auta
- Heavy/Maxi podvozek 435
- celková hmotnost do 3500kg/ŘP sk. B
- přípustná hmotnost na případné tažné zařízení 750/3000kg
- zdvojené zadní pérování
- zesílené uložení stabilizátoru
- 16″ ocelová kola rozteč 5×130
- Rezervní kolo plnohodnotné
- Plastové olemování blatníků a dveří (dle aktuální nabídky)
- Elektrické ovládání předních oken
- Elektrická a vyhřívaná zrcátka s děleným zrcátkem pro sledování mrtvého úhlu
- Centrální zamykání na dálkové ovládání
- Elektronický imobilizer
- Airbag řidiče a spolujezdce
- Pilotní otočné sedačky s loketními opěrkami
- Nastavitelné sedačky řidiče a spolujezdce výškově, sklopně
- ABS, ESP, Hill Holder (asistent rozjezdu do kopce)
- Kontrola tlaku v pneumatikách
- Servořízení
- Kožený volant a řadící páka
- Tempomat s omezovačem
- Příprava na rádio s předními reproduktory
- LED denní svícení
- Mlhovky přední
- Klimatizace kabiny motorová
- Držák nápojů
- Tónovaná skla
- Potahy sedaček shodné s potahy sedaček v nástavbě
Sériová výbava vestavby
- rámové výklopné okno Seitz pravé zadní dveře
- rámové výklopné okno Seitz levé zadní dveře
- rámové výklopné okno Seitz v jídelně
- rámové výklopné okno Seitz v posuvných dveřích
- střešní okno 70×50 nad kuchyní
- střešní okno 40×40 v ložnici
- střešní okénko v koupelně
- 80 l nádrž na pitnou vodu
- tlakové čerpadlo na vodu s vyrovnávací nádobou
- 97 l nádrž na odpadní vodu
- kazetové WC s pojízdnou nádrží
- topení plynové Truma Combi 4 s 10 l boilerem
- Monocontrol regulátor na LPG Truma s Crash senzorem.
- Skříňka na 2x 11 kg PB lahev s odvětráváním
- kompresorová 90 litrová lednice Thetford
- plná izolace všech ploch 25mm
- izolace všech neforemných míst a sloupků 6 mm
- izolace koupelny. stropu a podlahy
- Remis moskytiéra v posuvných dveřích
- Zatemnění kabiny řidiče a spolujezdce
- Všechna boční i střešní okna včetně zatemnění a moskytiér
- kuchyňský dřez Dometic včetně dvou vařičů a komfortním piezozapalováním
- zdarma volba materiálů na potahy, nábytek, čalounění a podlahu
- čalounění bočních a zadních dveří
- 4x 230 V zásuvky po celém vozidle
- 5x 12 V přípojka
- 2x USB dobíjecí zásuvka
- 230 V venkovní přípojka pro připojení na nabíjení
- 7x LED osvětlení interieru rozložené v nábytku.
- Elektroblok Shaudt 208S s dobíječkou a pojistkami
- Nástavbová AGM baterie 95 Ah
Obytný prostor
Obytný prostor je kromě kvalitního zpracování i velmi prakticky vyřešený. Překvapí vás množství odkládacích prostor, botník pod vyvýšenou podlahou, odkládací schránky na méně požívané drobnosti pod podlahou (pod stolkem). Veškeré šuplíky jsou s již snad všude samozřejmou, dojezdovou automatikou. Velmi dobré jsou použité panty všech horních skříněk “BLUM”, které jsou zárukou bezporuchovosti. Ve všech modelech máme otočné přední sedačky v základní výbavě. Hodný ocenění je i rozměrný dvojitý rozkládací stolek, který lze přestavět na třetí lůžko. Má “useknutý” roh, aby bylo možné i za jízdy jít z kabiny řidiče utřít potomkovi nudli u nosu a nebo zavřít zapomenutou otevřenou skříňku, popřípadě dojít řidiči do lednice pro nealko.
Nábytek z CPL voděodolného materiálu, který je vysoce odolný proti poškrábání a na jeho poškození potřebujete buďto hyperaktivní děti s kladívkem, a nebo skutečně nešetrné zacházení. Čtenáři ocení velmi praktickou LED lampičku umístěnou přímo nad otočnými sedadly, pod kterou je dobře vidět na čtení.
Kuchyňka
Kuchyňka bývá obvykle slabším místem vestaveb a proto je potřeba, aby výrobce vytvořil na co nejmenším prostoru možnost plnohodnotného využití. Megamobil použil společný dřez s dvouvařičem z nerezové oceli, zakrytý oddělenou (rozpůlenou) skleněnou deskou z tvrzeného skla.
Dvouvařič je vybaven piezoelektrickým zapalováním a odpadá tedy každodenní hledání sirek nebo zapalovače. Tím, že je monoliticky spojený s dřezem není problém, když vám při vaření uteče trochu omáčky z hrnce, neboť uteče maximálně do dřezu. “Kuchařky domácí” jistě ví o čem je řeč a není tedy potřeba toto dál rozvádět. Pracovní desku kuchyňské linky je možné po levé straně rozšířit o výsuvný modul. V kuchyňské lince je integrováno celkem 5 zásuvek, lépe řečeno skříněk na příbory, nádobí a všechny ty další nesmysly s automatickým dojezdem. Nově máme venkovní vysouvací stolek, abyste měli při ranním posezení na schůdku kam položit kávičku.
Lednice je standardně 90 litrová s malým 6,5 l mrazáčkem a jedná se o kompresorovou lednici běžící pouze na 12V. Při konfiguraci vozidla do výroby můžeme zadat za příplatek i lednici Vitrifrigo Slim Tower 150 Kompressor, která má dole velký chladící šuplík a nahoře větší mrazák. Nevýhodou velké lednice je ale to, že přicházíte o další úložný prostor. Tady je na zvážení, jestli je větší potřeba chladit pivo a nebo vozit více šatiček. To si domluvte doma se svojí polovičkou.
Koupelna + WC
Prostorná sprcha, kde se osprchuje i prostorově výraznější jedinec je snad největší pýchou Megamobilu. Má vlastní, patentovaný a přitom velmi jednoduchý systém. Koupelna je přístupná přes lamelové zašupovací dveře na magnet a nezabírají tedy prostor v uličce. To by ještě nebylo nic světoborného, ale po vstupu do toalety si můžete vybrat, zda chcete použít WC a umyvadlo (v tom případě akrylátové průhledné dveře zakrývají stěnu se sprchovou baterií), a nebo zda se chcete sprchovat (akrylátové dveře zakryjí celou toaletu a koupelnu). Ocitnete se tedy ve velmi prostorném sprchovém koutě, kde jednu stranu tvoří průhledné “sklo”, druhou tvoří lamelové dveře, třetí stranu tvoří akrylátová bílá stěna a čtvrtou stranu stěna nábytku s voděodolným povrchem. Po všech stěnách tak stéká voda do vaničky a nehrozí tedy potopa v karavanu, pokud si ze sprchy neděláte akvárium. No a co je hlavní, vše je bez látkové zástěny, ze které má mnoho karavanistů takové trauma, že se raději nesprchuje a nebo jezdí jenom do lázní. Samozřejmostí je kazetové WC se splachováním, skříňka pod a nad umyvadlem a zrcadlo, které vám řekne, kdo je na světě nejkrásnější. Protože na všechny námi objednané vozy necháváme již ve výrobě dávat příplatkovou venkovní sprchu, můžete se v létě sprchovat krásně venku a dámy jistě udělají radost všudepřítomným čumilům. Pánové zase mohou rozesmát svými špeky celý kemp a nebo v případě zdatné postavy zkazit pokukujícím dámám radost z výročí svatby.
Spaní
- Model Mega Sport 640 má podélné spaní pro dvě až tři osoby o šířce 190 cm a délce vlevo 178cm, vpravo 200 cm.
- Postel je na rámovém lamelovém roštu, který je zvedací a v jakékoli pozici zůstane díky svému mechanismu zaaretovaný. Zpět jej dostanete úplným odklopením a vrácením do vodorovné polohy. Je tedy možné například při jízdě odklopit rošt a vytvořit tak “garáž” ve které můžete přepravovat kola, lodní motor a nebo …… Pokud potřebujete dodávku, můžete stěhovat z prodejny domů mrazák s lednicí na stojáka, převážet nábytek, dlouhé koberce a nebo si tam vozte co chcete.
- Praktické prostorné odkládací skříňky nad postelí na obou stranách, odkládací prostory pod postelí na bocích. Dvoudílná přepážka mezi garáží a uličkou je výsuvná a tudíž je na vás, zda ji tam mít, nebo jen půlku, nebo nic. V případě NIC vám ale bude při prudkém zabrždění lítat obsah garáže po celém autě. Bezpečnost především! Pokud tam budete ukládat klec s mazlíčky, tak myslete na to, aby při nárazu nebo brždění nebyl “Bobika” rázem pod pedály řidiče.
- V základní ceně je v ložnici rámové, výklopné pravé zadní boční okno a většinou si každý připlácí i levé boční okno. Zadní okna do dveří se dodávají pouze za příplatek, ale mnoho logiky nemají, neboť při podélném spaní budete tato okna pouze okopávat a ničit polštářem či peřinou roletky a moskytiéry.
U modelu Classic, kde se spí příčně je tomu samozřejmě naopak. - Nad spaním je výklopné okno 40×40 cm se zatemněním a moskytiérou, které může být za příplatek 50x70cm, ale mnoho zákazníků to nechce.
- Celá ložnice je kompletně izolovaná a polstrovaná a nebudete vám tedy při venkovní teplotě -20 °C přimrzat peřina k zadním dveřím a budete se zde cítit snad i lépe než doma.
- Na pohodlné spaní klade Megamobil velký důraz a dokladem jsou extra kvalitní matrace s paměťovou vrstvou, na které se budete vyloženě těšit.
- V případě, že jste doma nafasovali jedno vnouče, nebo vlastníte dokonce svého potomka, vyspíte se zde na tomto letišti v pohodě ve třech. Pokud vezete děti dvě, můžete vpředu po složení stolku vytvořit čtvrté, nouzové lůžko 180×90 cm. Je to ale stálé rozkládaní a skládání a považuji to pouze za příležitostné řešení.
- Další překvapení vás čeká pod lednicí, kde je vysouvací šuplík pro snadný nástup do postele, který slouží zároveň jako botník a dostáváme se k úvodnímu představení značky Megamobil, která je plná příjemných překvapení, jenom se zkrátka musí vidět naživo