Model

Mega Revolution 640
Stellantis L4H3, MY2025

Půdorys obytné vestavby Mega Revolution 640
Stellantis L4H3, MY2025

76 432 € včetně 21% DPH

1 933 730 Kč vč. 21% DPH
Přepočet na Kč je pouze orientační.

Cena za model se základní sériovou výbavou, přepočet na Kč je orientační kurzem 25,20Kč za 1,-€

Špičkovým a velmi oblíbeným  modelem MEGAmobilu je Mega Revolution 640 na Heavy podvozku L4 H3. Tato obytná vestavba dlouhá 6,36 m vezme vítr z plachet i těm nejzarytějším „antivestavbářům“.

Pod zadním elektricky zdvihacím dvojlůžkem je možná další dvoupostel a to buďto po celé šířce a nebo pouze mezi zadní skříňky.  Tímto se Mega Revolution stává jasným favoritem pro čtyřčlennou rodinu. Nebo je možné nechat spodní postel doma a pod elektrickou postel postavit drahá kola, která nenecháte venku ani za nic, a nebo… Variant je mnoho.
Dokonalá izolace, elektrická soběstačnost, bohatá základní výbava, unikátní sprcha, kvalitní použité materiály a celková propracovanost tohoto vozu vám nedá šanci pochybovat. Toto je kromě Classic 600 a Sport 640 nejprodávanější model a to jak v ČR, tak v zahraničí.

MY2025 Stellantis (Fiat, Peugeot, Citroen, Opel) L4H3 2,2 103kW/140PS Euro6.4
  • MY2025 Stellantis (Fiat, Peugeot, Citroen, Opel) L4H3 2,2 132kW/180PS Euro6.4

    Popis platformy ×

    Modelový rok 2025, 6,4 metrový Maxi podvozek je osazen motorem 2,2 103kW/140PS Euro 6,4 . Motor je stejný pro všechny značky Stellantisu (Fiat, Peugeot, Citroen, Opel) a jedná se o motor původem z Jeepa. Fiat motor 2,3 a nebo Peugeot motor 2,2 už tedy pro modelový rok 2025 nelze objednat. Tyto nové motory se vyznačují nižší hlučností, nízkou spotřebou a především lze kombinovat s automatickou 8. stupňovou převodovkou, což dříve nebylo možné. Potěší nízká spotřeba motorů, která se v reálném provozu pohybuje kolem 9,4 litrů na 100 km - tabulková spotřeba 7,8 l/100km je v běžném provozu s obytnou vestavbou nedosažitelná. Maxi podvozek je pouze u Megamobilu již v sériové výbavě. Obsahuje 16" ocelové disky s celoročními pneu, zdvojené zadní pérování, silnější brzdy, silnější uložení stabilizátoru a oplastované lemy blatníků a dveří. Celková délka vozidla: 6 358 mm Rozvor vozidla: 4 035 mm Celková šířka vozidla: 2 050 mm Celková výška vozidla (venkovní / vnitřní): 2900 /2100 mm. Hmotnost prázdného vozidla: cca. 3020kg. Celková hmotnost vozidla: 3 500kg (řidičské oprávnění skupiny B). Doložnost vozidla při 20 litrech vody, 75% nafty a 75Kg řidiče je cca. 300Kg. Hmotnost přípojného vozidla (nebržděné / bržděné): 750 kg / 3 000 kg Pneumatiky: 225/75 R16 C.

    a

    Modelový rok 2025, 6,4 metrový Maxi podvozek je osazen motorem 2,2 132kW/180PS Euro 6,4 . Motor je stejný pro všechny značky Stellantisu (Fiat, Peugeot, Citroen, Opel) a jedná se o motor původem z Jeepa. Fiat motor 2,3 a nebo Peugeot motor 2,2 už tedy pro modelový rok 2025 nelze objednat. Tyto nové motory se vyznačují nižší hlučností, nízkou spotřebou a především lze kombinovat s automatickou 8. stupňovou převodovkou, což dříve nebylo možné. Potěší nízká spotřeba motorů, která se v reálném provozu pohybuje kolem 9,6 litrů na 100 km - tabulková spotřeba 8,0 l/100km je v běžném provozu s obytnou vestavbou nedosažitelná. Maxi podvozek je pouze u Megamobilu již v sériové výbavě. Obsahuje 16" ocelové disky s celoročními pneu, zdvojené zadní pérování, silnější brzdy, silnější uložení stabilizátoru a oplastované lemy blatníků a dveří. Celková délka vozidla: 6 358 mm Rozvor vozidla: 4 035 mm Celková šířka vozidla: 2 050 mm Celková výška vozidla (venkovní / vnitřní): 2900 /2100 mm. Hmotnost prázdného vozidla: cca. 3020kg. Celková hmotnost vozidla: 3 500kg (řidičské oprávnění skupiny B). Doložnost vozidla při 20 litrech vody, 75% nafty a 75Kg řidiče je cca. 300Kg. Hmotnost přípojného vozidla (nebržděné / bržděné): 750 kg / 3 000 kg Pneumatiky: 225/75 R16 C.

  • Délka: 6 358 mm
    Šířka: 2 050 mm
    Výška vnější: 2 900 mm
    Výška vnitřní: 2 010 mm
    Celková přípustná hmotnost: 3 500 kg
    Hmotnost prázdného vozidla: 3 050 kg (v závislosti na výbavě)
    Doložnost: 300 kg (v závislosti na výbavě)

    Počet míst na jízdu: 4
    Počet lůžek: 2 - 4

    Sériová výbava auta

    • Heavy/Maxi podvozek 435
    • celková hmotnost do 3500kg/ŘP sk. B
    • přípustná hmotnost na případné tažné zařízení 750/3000kg
    • zesílené uložení stabilizátoru
    • 16″ ocelová kola rozteč 5×130
    • Rezervní kolo plnohodnotné
    • Plastové olemování blatníků a dveří (dle aktuální situace)
    • Elektrické ovládání předních oken
    • Elektrická a vyhřívaná zrcátka s děleným zrcátkem pro sledování mrtvého úhlu
    • Centrální zamykání na dálkové ovládání
    • Elektronický imobilizer
    • Airbag řidiče a spolujezdce
    • Pilotní otočné sedačky s loketními opěrkami
    • Nastavitelné sedačky řidiče a spolujezdce výškově, sklopně
    • ABS, ESP, Hill Holder (asistent rozjezdu do kopce)
    • Kontrola tlaku v pneumatikách
    • Servořízení
    • Kožený volant a řadící páka
    • Tempomat s omezovačem
    • Příprava na rádio s předními reproduktory
    • LED denní svícení
    • Mlhovky přední
    • Klimatizace kabiny motorová
    • Držák nápojů
    • Tónovaná skla
    • Potahy sedaček shodné s potahy sedaček v nástavbě

    Sériová výbava vestavby

    • rámové výklopné okno Seitz levé zadní v ložnici
    • rámové výklopné okno Seitz v jídelně
    • rámové výklopné okno Seitz v posuvných dveřích
    • střešní okno 70×50 nad kuchyní
    • střešní okno 40×40 v ložnici
    • střešní okénko v koupelně
    • 80 l nádrž na pitnou vodu
    • tlakové čerpadlo na vodu s vyrovnávací nádobou
    • 80 l nádrž na odpadní vodu
    • kazetové WC s pojízdnou nádrží
    • topení plynové Truma Combi 4 s 10 l boilerem
    • Monocontrol regulátor na LPG Truma s Crash senzorem.
    • Skříňka na 2x 11 kg PB lahev s odvětráváním
    • kompresorová 90 litrová lednice Thetford
    • plná izolace všech ploch 25mm
    • izolace všech neforemných míst a sloupků 6 mm
    • izolace koupelny. stropu  a podlahy
    • Remis moskytiéra v posuvných dveřích
    • Zatemnění kabiny řidiče a spolujezdce
    • všechna boční i  střešní okna včetně zatemnění a moskytiér
    • kuchyňský dřez Dometic včetně dvou vařičů a komfortním piezozapalováním
    • zdarma volba materiálů na potahy, nábytek, čalounění a podlahu
    • čalounění bočních a zadních dveří
    • 4x 230 V zásuvky po celém vozidle
    • 5x 12 V přípojka
    • 2x USB dobíjecí zásuvka
    • 230 V venkovní přípojka pro připojení na nabíjení
    • 7x  LED osvětlení interieru rozložené v nábytku.
    • Elektroinstalace Victron Energy včetně boostru 30A
    • elektrický výpustný ventil na odpadní nádrž
    • Nástavbová AGM baterie 95 Ah

    Obytný prostor

    Obytný prostor je kromě kvalitního zpracování i velmi prakticky vyřešený. Překvapí vás množství odkládacích prostor, botník pod vyvýšenou podlahou, odkládací schránky na méně požívané drobnosti pod podlahou (pod stolkem). Veškeré šuplíky jsou s již snad všude samozřejmou, dojezdovou automatikou. Velmi dobré jsou použité panty všech horních skříněk „BLUM“, které jsou zárukou bezporuchovosti. Ve všech modelech máme otočné přední sedačky v základní výbavě. Hodný ocenění je i rozměrný dvojitý rozkládací stolek, který lze přestavět na třetí lůžko. Má „useknutý“ roh, aby bylo možné i za jízdy jít z kabiny řidiče utřít potomkovi nudli u nosu a nebo zavřít zapomenutou otevřenou skříňku, popřípadě dojít řidiči do lednice pro nealko.
    Nábytek z CPL voděodolného materiálu, který je vysoce odolný proti poškrábání a na jeho poškození potřebujete buďto hyperaktivní děti s kladívkem, a nebo skutečně nešetrné zacházení.  Čtenáři ocení velmi praktickou LED lampičku umístěnou přímo nad otočnými sedadly, pod kterou je dobře vidět na čtení.

    Kuchyňka

    Kuchyňka bývá obvykle slabším místem vestaveb a proto je potřeba, aby výrobce vytvořil na co nejmenším prostoru možnost plnohodnotného využití. Megamobil použil společný dřez s dvouvařičem z nerezové oceli, zakrytý oddělenou (rozpůlenou) skleněnou deskou z tvrzeného skla.
    Dvouvařič je vybaven piezoelektrickým zapalováním a odpadá tedy každodenní hledání sirek nebo zapalovače. Tím, že je monoliticky spojený s dřezem není problém, když vám při vaření uteče trochu omáčky z hrnce, neboť uteče maximálně do dřezu. „Kuchařky domácí“ jistě ví o čem je řeč a není tedy potřeba toto dál rozvádět. Pracovní desku kuchyňské linky je možné po levé straně rozšířit o výsuvný modul. V kuchyňské lince je integrováno celkem 5 zásuvek, lépe řečeno skříněk na příbory, nádobí a všechny ty další nesmysly s automatickým dojezdem. Nově máme venkovní vysouvací stolek, abyste měli při ranním posezení na schůdku kam položit kávičku.

    Lednice je standardně 90 litrová s malým 6,5 l mrazáčkem a jedná se o kompresorovou lednici běžící pouze na 12V. Při konfiguraci vozidla do výroby můžeme zadat za příplatek i lednici Vitrifrigo Slim Tower 150 Kompressor, která má dole velký chladící šuplík a nahoře větší mrazák.  Nevýhodou velké lednice je ale to, že přicházíte o další úložný prostor. Tady je na zvážení, jestli je větší potřeba chladit pivo a nebo vozit více šatiček.

    Koupelna + WC

    Prostorná sprcha, kde se osprchuje i prostorově výraznější jedinec  je snad největší pýchou Megamobilu. Má vlastní, patentovaný a přitom velmi jednoduchý systém. Koupelna je přístupná přes lamelové zašupovací dveře na magnet a nezabírají tedy prostor v uličce. To by ještě nebylo nic světoborného, ale po vstupu do toalety si můžete vybrat, zda chcete použít WC a umyvadlo (v tom případě akrylátové průhledné dveře zakrývají stěnu se sprchovou baterií), a nebo zda se chcete sprchovat (akrylátové dveře zakryjí celou toaletu a koupelnu). Ocitnete se tedy ve velmi prostorném sprchovém koutě, kde jednu stranu tvoří průhledné „sklo“, druhou tvoří lamelové dveře, třetí stranu tvoří akrylátová bílá stěna a čtvrtou stranu stěna nábytku s voděodolným povrchem. Po všech stěnách tak stéká voda do vaničky a nehrozí tedy potopa v karavanu, pokud si ze sprchy neděláte akvárium. No a co je hlavní, vše je bez látkové zástěny, ze které má mnoho karavanistů takové trauma, že se raději nesprchuje a nebo jezdí jenom do lázní. Samozřejmostí je kazetové WC se splachováním, skříňka pod a nad umyvadlem a zrcadlo, které vám řekne, kdo je na světě nejkrásnější. Protože na všechny námi objednané vozy necháváme již ve výrobě dávat příplatkovou venkovní sprchu, můžete se v létě sprchovat krásně venku a dámy jistě udělají radost všudepřítomným čumilům. Pánové zase mohou rozesmát svými špeky celý kemp a nebo v případě zdatné postavy zkazit pokukujícím dámám radost z výročí svatby.

    Spaní

    • Model Mega Revolution 640 má elekticky vytahovací postel s  podélným spaním pro dvě  osoby o šířce 170 cm a délce vlevo 178cm, vpravo 200 cm. Tomu říkáme horní postel a je to postel hlavní již v základní výbavě tohoto modelu.  Spát se může v kterékoli poloze. Tím nemyslím na břiše, nebo na zádech, ale myslím tím to, že postel je možno využívat v kterékoli výškové pozici. Pod postelí pak můžete mít drahá kola a spát nad nimi.
    • Pod horní postelí je možná příplatková dolní pevná postel, která je po celé šířce, tedy 190cm a délka 178/195cm. Druhou možností spodní postele je pouze mezi skříňky do poloviny garáže. Tim si sice uberete výšku garáže, ale děti vám budou vdečni za svoji „boudičku“ a i vy budete mít nahoře více prostoru bez toho, abyste si mlátili hlavy o strop v případě divokých snů. Tímto tedy vzniknou dvě patra na spaní. Pokud vás děti neposlouchají a zlobí, můžete je nechat doma i se spodní postelí a vznikne vám tak obrovská garáž, která je o 25cm širší, než v modelu Classic a Sport.  Pokud potřebujete dodávku, můžete stěhovat i objemné předměty, neboť po zvednutí postele vznikne mamutí garáž.
    • Praktické prostorné odkládací skříňky nad postelí na obou stranách je dobré promyslet. Máme zde možnost nedávat pravou řadu skříněk a to pro případ, že budete většinou spát v horní pozici a zvětšíte si tak spací šířku. Toto objednáváme u Revolutiona prakticky vždy. Ochudíte se sice o jednu řadu skříněk, ale v noci se nemusíte tulit jak housata. Dvoudílná přepážka mezi garáží a uličkou je výsuvná a tudíž je na vás, zda ji tam mít, nebo jen půlku, nebo nic. V případě NIC vám ale bude při prudkém zabrždění lítat obsah garáže po celém autě. Bezpečnost především! Pokud tam budete ukládat klec s mazlíčky, tak myslete na to, aby při nárazu nebo brždění nebyl „Bobika“ rázem pod pedály řidiče.
    • V základní ceně je v ložnici rámové, výklopné levé zadní boční okno a většinou si každý připlácí i pravé boční okno. Zadní  okna do dveří se dodávají pouze za příplatek, ale mnoho logiky nemají, neboť při podélném spaní budete tato okna pouze okopávat a ničit polštářem či peřinou roletky a moskytiéry.
      U modelu Classic, kde se spí příčně je tomu samozřejmě naopak.
    • Nad spaním je výklopné okno 40×40 cm se zatemněním a moskytiérou, které může být za příplatek 50x70cm, ale mnoho zákazníků to nechce.
    • Celá ložnice je kompletně izolovaná a polstrovaná a nebudete vám tedy při venkovní teplotě -20 °C přimrzat peřina k zadním dveřím a budete se zde cítit snad i lépe než doma.
    • Na pohodlné spaní klade Megamobil velký důraz a dokladem jsou velmi kvalitní matrace s paměťovou vrstvou, na které se budete vyloženě těšit.
    • Na patrovou horní postel se leze po žebříku, který je jinak zasunutý pod postelí a nebo můžeme objednat variantu s vysokým dvojitým schůdkem pod lednicí. Vyjdete tedy dva schody a pak už jenom šup na horní postel. Pokud ji využíváte ve spodní pozici, čeká vás normálně pod lednicí vysouvací šuplík pro snadný nástup na postel, který slouží zároveň jako botník a dostáváme se k úvodnímu představení značky Megamobil, která je plná příjemných překvapení, jenom se zkrátka musí vidět naživo.
    Přehled ochrany osobních údajů

    Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.